Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bij RABO ideal betaling is de QR code blauw ipv zwart wit... is dit op te lossen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-04-2024 02:02 PM)
174 Weergaven
Robbedoes024
First Poster
Opties
Bij RABO ideal betaling werkt QR code niet omdat hij blauw is. Is dit op te lossen?
0 Likes
5 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Robbedoes024,

Bedankt voor jouw bericht.  Wanneer het nog niet is gelukt, ook al is het helemaal up-to-date, heb je ook geprobeerd er met je vinger op de QR code te drukken zodat het toestel zich beter scherp kan stellen? Wat ook kan helpen is uitzoomen en dan weer inzomen. Laten weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Robbedoes024
First Poster
Opties
Net geprobeert. Lukt ook niet. Blijft vreemd want op een ipad werkt ideal normaal bij dezelfde poging...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Robbedoes024,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Robbedoes024
First Poster
Opties
Wow! Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal dit mijn zoon moeten laten zien , als hij hier komt van de week. Ik ben een beetje digibeet en weet niet eens wat ik net gelezen heb....
Weet wel wat, maar dit gaat me boven mijn pet...
iig dank!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag gedaan Robbedoes024,

Misschien helpt het ook gewoon om het toestel te herstarten. Laat weten of 1 van de tips werkt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes