Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A7 - Beeldscherm dat niet reageert

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2020 12:29 AM)
1437 Weergaven
LZK
First Poster
Opties

Hallo,

Het scherm van mijn Samsung Galaxy A7 werd uit het niets zwart en vertoonde rare blauwe vlekken/glitches. Ik krijg het scherm niet meer aan en hij reageert nergens op. Ik heb de telefoon meerdere keren geforceerd opnieuw opgestart (volume knop omlaag + aan/uit knop) en ik voel dat hij opstart (ik voel de trilling), maar het scherm blijft kapot. 

Weet iemand misschien of dit zelf op te lossen is, of zal ik naar een telefoonmaker moeten gaan?

Alvast bedankt. 

01.JPG

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @LZK

Ik ben bang dat je hier niets meer aan kunt doen. Dit is duidelijk een kapot display, dus daar zal een nieuw display ingezet moeten worden. Je kunt dit topic raadplegen voor je opties: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @LZK

Ik ben bang dat je hier niets meer aan kunt doen. Dit is duidelijk een kapot display, dus daar zal een nieuw display ingezet moeten worden. Je kunt dit topic raadplegen voor je opties: https://eu.community.samsung.com/t5/Other-Smartphones/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa....

kevin-sig
Kev_Insane
Apprentice
Opties

Hallo,

Ik heb ook een zwart scherm, maar als ik hem opnieuw geforceerd probeer op te starten op die manier voel ik ook de trilling, maar heb ik ruis als beeld, die na een paar seconden weer terug valt naar het zelfde zwarte scherm als voorheen... enig idee?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan lijkt het alsof het scherm defect is @Kev_Insane. Ik raad je aan om gebruik te maken van onze Ophaalservice, aangezien de servicepunten tijdelijk zijn gesloten.

rsz-846676
Kev_Insane
Apprentice
Opties

Bedankt, had m al opgegeven om opgehaald te laten worden. zouden ze gister doen. Koerier is niet op komen dagen, kan ik een nieuwe afspraak maken, eerst volgende optie die ik krijg is 29 maart, houdt in dat ik dadelijk 2 weken zonder mobiel bereikbaar te zijn door moet in deze crisis moet. Fijne timing en fijne koerier maar niet heus.

Maar bedankt voor jullie hulp, ik zal niets anders kunnen doen dan wachten ben ik bang.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Mocht je liever kijken naar een nieuw toestel tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privébericht sturen.

rsz-846676