Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beller-id en spambeveiliging A72

(Onderwerp aangemaakt op: 12-05-2021 06:07 PM)
726 Weergaven
SheilaR
Apprentice
Opties
Ik krijg op mijn nieuwe A72 Beller-id en antispambeveiling niet aangezet. Blijft grijs bij Telefoon app. 
Contact gehad met Samsung Service center, konden mij niet verder helpen. Ik moest maar teruggaan naar de winkel en omruilen. 
Bij Coolblue terug geweest en een nieuwe A72 én A52 geprobeerd..... zelfde probleem: Beller-id en antispambeveiling kan niet aangezet worden!!!
Hebben meer mensen hetzelfde probleem?
Wat moet ik doen om dit goed te krijgen?
0 Likes
25 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je het ook al eens aan proberen te zetten met een ander sim kaartje?
Aangezien het met meerdere nieuwe toestellen niet lukt ligt het mogelijk aan je provider.

SheilaR
Apprentice
Opties
Ja heb ik gedaan. Deze simkaart in een oude A5 doet het wel en in mijn man zijn telefoon een A51 doet het ook. Zijn simkaart in mijn A72.... doet het niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Hoi Sheila,

Heb je al een foutrapport ingediend via de Samsung Members app?
Als je dit doet kunnen de ontwikkelaars ernaar kijken👍🏼

Heb je al eens in veilige modus getest of het daar wel werkt? https://bit.ly/2JQrwvP
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SheilaR
Apprentice
Opties
Ja ik heb veilige modus ook al geprobeerd. Dat hebben jouw collega's via WhatsApp al gesuggereerd maar dat helpt ook niet.
Hoe moet ik dat foutrapport indienen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Via de Samsung Members app is het heel makkelijk / onderaan op de hoofdpagina op ondersteuning klikken en dan zie je het al staan. Dan verzameld de app de loggegevens en stuurt die met de melding mee en dan komt het bij de ontwikkelaars terecht.
SheilaR
Apprentice
Opties
Dankjewel Patrick
Ik heb een foutrapport gestuurd
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je zegt met meerdere simkaarten getest te hebben. Van welke provider waren deze kaartjes?
0 Likes
SheilaR
Apprentice
Opties
Beide van KPN. Daar kan het niet aan liggen want ze doen het beide op andere samsung telefoons waar de beller-id en antispambeveiling het wel doen
0 Likes
SheilaR
Apprentice
Opties
Hi Patrick, ik heb gekeken op galaxyclub/samsung galaxy telefoon grijze import, heb mijn sw-versie serviceprovider gekeken, er staat LUX/ LUX, LUX/EUX/LUX. Zou dat mijn probleem veroorzaken?
0 Likes