Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij levensduur

(Onderwerp aangemaakt op: 26-07-2022 01:16 PM)
292 Weergaven
someone23
Pioneer
Opties
Sinds ik mijn a 71 naar android 12 geupdate heb is mijn batterij levensduur erg verslechterd hij verliest tijdens de nacht zo soms bv meer dan 10 percent batterij wat normaal nooit gebeurde bij elke vorige update ik had de telefoon op de dag dat android ,az ervoor uitkwam geupdate hij verliest ook telkens 2 percent tijdens het opnieuw opstarten dit is niet normaal in de samsung members app zegt het nog steeds dat de batterij in goede conditie is ik wil en bij de batterij info zijn de percentages van de apps normaal maar nogsteeds blijft de batterij heel snel naar beneden gaan ik wil mijn telefoon niet resetten ik ga binnen een paar dagen de cache wipen en hoopelijk fixed dit de problemen ik heb al veel dingen geprobeerd komt dit probleem ook bij andere mensen voor na deze update en of  hebben jullie deze gerepareerd als dit zo is laat het mij A.U.B weten 
Alvast bedankt voor tips
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond,

Als het om batterijduur gaat kan ik je wel helpen door wat tips te sturen.

Ik heb toevallig alle tips in 1 topic staan tegenwoordig 🙂

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
someone23
Pioneer
Opties
Spijtig genoeg werken deze tips niet ik ga mijn apperaat resetten hopelijk werkt dat als dat niet werkt w8 ik wel nog bijna 1 jaar of 1 jaar voor de android 13 update of het download ik android 11 via pc
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als deze tips niet werken voor jou dan denk ik dat je ze niet allemaal hebt toegepast of misschien niet goed. Zou je nog eens naar de tips willen kijken? Ik weet namelijk zeker dat ze je kunnen helpen tot een goede batterijduur.

Je beste optie is om een fabrieksherstel te doen en met de tips uit dat topic je toestel goed in te stellen. En gebruik vooral geen SmartSwitch aangezien dat vaak de oorzaak van veel problemen is.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat komt mede door sommige apps die je gebruikt zoals Facebook. Je kunt dit beter in de browser gebruiken ipv de app.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@someone23 Goedemorgen,

Zou je eens het volgende kunnen proberen.

Wanneer je wakker bent en weer 10% kwijt bent:

Ga naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens en druk 7x op buildnummer.

Ga hierna naar instellingen > Ontwikkelaarsopties > actieve services. En plaats hier screenshots van alles wat je hier vind. Dan kan ik zien waarom er 10% weg is. Ik heb dan ook methodes om dit op te lossen. Ik kan uitleggen hoe je apps en services kunt verwijderen als het nodig is.

BR74
Explorer
Opties
Super gedaan!
Fever_jl
Navigator
Opties
Na een update heeft een telefoon wat wen tijd nodig, de app's ook, het kan een week duren voordat alles weer verloopt zoals normaal.

Ik lees dat je graag niet uw gsm zou resetten maar toch raad ik het aan.
Na iedere grote update van Android versie kan dit veel problemen oplossen.
Zorg gewoon voor een back-up via de instellingen.
En zorg dat je alle codes van verification apps ook hebt staan.
Wat ook kan helpen is misschien een batterij monitor app zoals 'AccuBattery'.
Laat deze eens in de achter mgrond wat lopen voor enkele dagen en je zal al het één en ander kunnen zien.

M.V.G.
0 Likes