Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij en dynafix

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2021 02:07 PM)
329 Weergaven
Anitaw1
First Poster
Opties

mijn zoon(15jr) heeft een samsung galaxy A5 2017 2.5 jaar geleden nieuw gekocht
het kind gaat er echt super voorzichtig mee om maar in eens begint zijn backcover los te laten en zijn accu/batterij begint heel gek te doen dan heeft die 62% opgeladen en 2 seconden later gaat die uit omdat de accu leeg zou zijn ....

wij sturen hem op naar dynafix (dr mobile) om te kijken wat er aan de hand is ......nu krijg ik vandaag bericht om hem te laten repareren moet er een nieuw moederbord in 😕er was niks met het moederbord mis ........maar goed reperatie kosten €290,07 ....uhhhhh watblief schandallig dit en wil ik hem niet laten besparen moet 52 euro betalen om hem terug te krijgen en heb al 12 euro betaald bij het opsturen .

Dit is oplichterij wat kan ik nu doen ? 

.... nu zit me zoon zonder telefoon want ga dus echt geen 290 euro betalen om te repareren ......

0 Likes
8 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenmiddag @Anitaw1 

Als Dynafix een toestel binnen krijgt word het toestel grondig onderzocht. Als de monteur constateert dat het moederbord defect is dan word deze uiteraard vervangen. Hoe is dat precies oplichting? 

Je zegt: 'er was niks met het moederbord mis'     Hoe weet je dat dan? Ben je een monteur bij een reparatie bedrijf?

Dynafix levert geen half werkt, toestellen worden 100% gerepareerd niet 80%

Die 290 euro zal niet alleen voor een moederbord zijn, daar zit een batterij, backcover en arbeidskosten bij inbegrepen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Esther7evenhoven
First Poster
Opties
Ik zou een A40 daarvoor kopen.
Geweldige Android
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anitaw1,

Als je voor mij het reparatienummer hebt, kijk ik even met je mee waar de kosten vandaan komen.

Mocht je liever kijken naar een nieuw Samsung toestel, tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij ook een privebericht sturen 👍

rsz-846676
Anitaw1
First Poster
Opties

hallo bruce 

dit is het reperatienummer iRMADRPI17143599  .

er was niks mis met de software en telefoon werkte perfect op het feit na dat de accu warm werd en opbolde en daardoor me backcover eraf duwde ...... en nu geven ze aan dat het moederbord vervangen moet worden en dat voor een toeste van iets meer als 2 jaar oud want het valt net buiten de garantie ik wacht je antwoord even af 

mvg anita 

0 Likes
Anitaw1
First Poster
Opties

ik zeg ook niet dat ze half werk verrichten het zijn oplichters er is niks aan de hand met telefoon behalve de accu en de backcover die los laat hij deed het perfect voordat ik hem opgestuurd heb alleen de accu bolde op en de backcover liet los meer was er niet 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks. Ik heb foto's opgevraagd van het toestel, dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
Anitaw1
First Poster
Opties

Had je de fotos al ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anitaw1,

Jammer genoeg niet. Het toestel zou buiten garantie zijn dus foto’s zijn niet van toepassing.

Wel mag ik je tegemoet komen bij de aanschaf van een nieuw Samsung toestel. Mocht je interesse hebben in een nieuw toestel, tegen een gereduceerde prijs, dan kun je mij een privebericht sturen 👍

rsz-846676
0 Likes