Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

automatisch aan/ uit bij het open of dicht doen van hoesje

(Onderwerp aangemaakt op: 04-12-2020 01:55 PM)
36933 Weergaven
keepcalm
First Poster
Opties

wanneer ik mijn hoesje open doe of dicht doe blijft mijn scherm uit en dat had ik niet bij de vorige gsm en heb nu nieuw A51 samsung, en originele cover. en het werkt niet. En ik weet niet waar ik moet zijn bij instellingen. Heb al alles geprobeerd. En ook nog eens me batterij is nu maar 66%, na 5u

0 Likes
Spring naar oplossing
Leo2
Apprentice
Opties
Zou kunnen Martijn maar wat ik verder hierover lees is dat bij opstarten in veilige modus dan wel in geavanceerde instellingen accessoires moet worden vermeld, maar dat is niet het geval. Hoe kan dat dan?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat de cover niet meer herkent wordt door de telefoon. 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Leo2
Apprentice
Opties
Als ik de cover eerst verwijder en dan in veilige modus op start moet er toch accessoires staan bij geavanceerde instellingen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer dit ook in de Veilige Modus niet gebeurt is de kans groot dat je cover defect is.

0 Likes
keijser
First Poster
Opties
Ik heb een Samsung a33 ik heb hem laten maken en nou werkt me functie niet meer met het klepje als ik hem open doe gaat niet aan hoe kan dat weet iemand dit mvg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @keijser, goedemiddag.

Waar heb je de telefoon laten maken? Wat voor cover heb je om je telefoon geplaatst? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
claxon500
First Poster
Opties
Help a.u.hoesje gaat niet meer open automatisch de vorige wel
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @claxon500,

Bedankt voor jouw bericht. Gebeurt dit al sinds het begin?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
claxon500
First Poster
Opties
Wanneer helpt iemand mijn nu is met het automatisch aan en uit van mijn samsum als ik het hoesje opendoe is dat zo moeilijk dan ik heb een a 34
0 Likes
claxon500
First Poster
Opties
Ik heb een samsum 34 nieuw en bij mijn vorige hoesje ging die automatisch aan en uit en bij dit hoesje niet vond het zo makkelijk dat dat kon hoe krijg ik het voor elkaar graag antwoord help me a u.b groetjes dineke
0 Likes