Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps op alfabetische volgorde weergeven.

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2021 06:13 PM)
15612 Weergaven
60something
Explorer
Opties

Hoi, hoi, ik zou de apps graag op alfabetische volgorde zetten,maar dat lukt niet/vind ik niet..

Iemand die mij kan helpen? Daarnaast wou ik ook graag ´muziek´toevoegen aan mijn contacten, zodat ik meteen weet wie er belt. Maar ook dit lukt niet...Alvast bedankt!

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Excuus, ik zei het verkeerd. Op het scherm met de weerwidget, kun je het toestel niet automatisch laten sorteren. Dat kan alleen bij het overzicht met alle apps, niet het startscherm. Die zou je dus zelf kunnen sorteren 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @60something,

Welkom op de Samsung Community!

Dat is vrij eenvoudig, als je op het scherm staat met alle apps, tik je rechtsboven op de drie puntjes -> Sorteren -> Alfabetische volgorde.

Muziek voeg je toe via Contacten -> Tik op het contact -> Bewerken -> Beltoon.

Laat je weten of het is gelukt? 👍

rsz-846676
0 Likes
60something
Explorer
Opties
Goede morgen, dat probeer ik gelijk uit, dankjewel! Dat van de beltoon had ik ondertussen zelf ´uitgedokterd´. Nu ga ik aan mijn apps beginnen. Fijne dag verder 😃
60something
Explorer
Opties
Beste, op de schermen die ik heb (de apps zijn over 3 schermen verspreid) vind ik geen 3 puntjes terug. Is dat ´normaal´? Groetjes en alvast bedankt voor je reactie 😃
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Je hebt het startscherm en het apps-scherm. Op het startscherm, waar je bijvoorbeeld de weerwidget ziet staan, kun je niet sorteren op alfabetische volgorde.

Dat zou je wel zelf kunnen doen door de apps te verplaatsen. Op het Apps-scherm, vind je rechtsboven de drie puntjes -> Sorteren.

Tik en houd een map vast en tik vervolgens op Verwijderen

rsz-846676
60something
Explorer
Opties
Ik heb die ´weerwidget´ verplaatst naar een ander scherm en heb een foto als achtergrond voor mijn startscherm geïnstalleerd. Wellicht dat ik daardoor de 3 . niet terugvind? Moet ik dan volledig terug naar fabrieksinstellingen? Of kan ik gewoon de achtergrondfoto verwijderen en daarna terugplaatsen? Thx!
0 Likes
60something
Explorer
Opties
Heb ik nogmaals geprobeerd maar lukt niet... misschien moet ik mijn gsm eens volledig uitschakelen? Trouwens, nu ik eraan denk: de modus ´emoji´s voorstellen´ (tijdens het typen) staat aangevinkt,maar ook dat doet-ie niet... Alvast en opnieuw bedankt voor uw reactie 😃
0 Likes
60something
Explorer
Opties
Hé hé, het is ein-de-lijk gelukt om de pictogrammen op alfabetische volgorde te krijgen! Maarrrrr dat lukt enkel wanneer ik de ´eenvoudige stand´ inschakel!! Van zodra ik deze optie uitvink, is het terug om zeep 😏 🤔 raar toch, hoor! En ‐ hoewel de opties om zowel de emoji´s als de AR voor te stellen, aangevinkt staan - werkt dit voor geen van beiden! Ppff, ik heb blijkbaar nog veel te leren 😏
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Excuus, ik zei het verkeerd. Op het scherm met de weerwidget, kun je het toestel niet automatisch laten sorteren. Dat kan alleen bij het overzicht met alle apps, niet het startscherm. Die zou je dus zelf kunnen sorteren 👍

rsz-846676
0 Likes
Members_5gah4i5
First Poster
Opties

OP de 3 stipjes rechts boven staat alleen instellingen en apps om in te zoeken. Bij instellingen kan ik ook niet sorteren op alfabet vinden. Samsung A 53 5G