Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apparaat Rooten

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2020 11:12 AM)
1313 Weergaven
tuurke1962
Navigator
Opties

Welke zijn de problemen als die probeer ?

0 Likes
25 Antwoorden
tuurke1962
Navigator
Opties

Wat ik niet begrijp:beide verbonden en opladen batterij start auto en ik krijg nu een melding van " wat wil je doen" hierin een vijftal mogelijkheden als kies geen actie ondernemen wordt de A50 zichtbaar in de verkenner (OK)

Maar waarom wordt de telefoon geladen ? Ik zou dit willen verhinderen/uitschakelen...op google videos lijkt dat eenvoudig maar bepaalde schermen/instellingen vind ik niet op de A50.

Over herstel.

Wat is de bedoeling van een backup te maken ? Kan ik na herstel in de backup kiezen wat wel of niet moet worden teruggezet ? Ik heb al eens een fabrieksherstel uitgevoerd maar wel met bepaalde zaken "bewaard"  

Resultaat: geen verschil...wel veel werk om alles opnieuw  in te brengen.

0 Likes
tuurke1962
Navigator
Opties

Ik nog eens, sorry.

Heb de tweede video van jouw link bekeken en wordt de beschrijving voor mij te begrijpen. Nog niet eenvoudig maar mogelijk toe te passen. https://www.youtube.com/watch?v=OD5GRfTjObg

Wat als ik dat nu probeer ?

- in geval problemen kan ik dan nog een reset-fabrieksinstellingen doen ? Indien "ja" worden dan de updates, zoals bij een normale rest ook geïnstalleerd ?

- van garantie: die is foetsie

- updates, achteraf, ook niet meer mogelijk 

Beslissing rest of root valt, naar gelang jouw antwoord, morgen.

Alvast bedankt voor de info...

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je nu al zoveel verwarring hebt doe het dan aub niet.  

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Waarom zoek je niet iemand die het voor je doet, een perfecte instalatie + dan ook meteen je opstart geluidje aangezien je dat zo belangrijk vind😄 wie weet een heel ander opstartscherm 

tuurke1962
Navigator
Opties

Heb dus een reset uitgevoerd en zoals aangeduid alles verwijderd...maar ik heb de indruk dat "alles" ie verwijderd niet betekent dat mijn apparaat volledig "leeg" wordt, of is het normaal dat bepaalde gegevens automatisch te voorschijn komen ? Ik had ook tenminste verwacht dat, vermits het om de originele fabrieksinstellingen gaat, hier "oorspronkelijke" opstartgeluid WEL zou te horen zijn..."noppens"...Bestaat een "harde rest" werkelijk ?

Na een volledige dag werk, alles teruggezet en apparaat werkt prima.

PS Ik hen altijd last op bij Samsung community binnen te geraken: telkens code , dubbele verificatie en komt die code per sms de tijd om die op te halen...en dan een email om te vragen of ik het wel was...vingerafdruk of paswoord is niet genoeg...

Ik heb mogelijk de start van community niet begrepen, ik weet ook niet wat die badges betekenen en wat ik er mee moet doen. De laatste, gisteren: "supervisor".

Sorry dat ik di vraag hier bezet, maar anders passeert heel die cinema weer.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Naar mijn weten werkt een fabrieksherstel prima.

Ben blij dat je tel goed werkt.

0 Likes