Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App van lokale provider ( HollandsNieuwe) via Playstore lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-12-2022 01:55 PM)
503 Weergaven
KomErNietUit
Explorer
Opties
Goedemiddag,
Voor een bejaarde vriend, die in NL gaat wonen probeer ik een installatie probleem op te lossen.
Hij heeft een Samsung telefoon uit de A serie (A7?) in Italië gekocht en geregistreerd. Hier in NL heeft hij een sim only abbo afgesloten bij HollandsNieuwe. De 2 simkaarten in zijn mobiel werken naar behoren.

Probleem: als hij de HollandsNieuwe app wil installeren via de Playstore biedt zijn toestel daar geen mogelijkheid voor. Android geeft aan " Deze app kan niet in uw regio geïnstalleerd worden".

Ik neem aan dat het toestel een Italiaanse nationaliteit heeft en daardoor geen NL apps laat installeren?
Vraag: als dit zo is, welke stappen moet de bezitter nemen om het toestel "te vernederlandsen" om de gewenste app wel te kunnen installeren?

Mvg,
Hans-Peter

PS. HollandsNieuwe verwijst mij naar Samsung en jullie telefonische hulplijn verwijst me naar deze member site voor een oplossing.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Lastig probleem. Als je echt persee die app wilt hebben lijkt mij een bezoekje aan een servicepunt een goede stap. Je zou kunnen vragen of ze er Nederlandse software op kunnen zetten.

Of je download de app buiten de Playstore om.

https://m.apkpure.com/hollandsnieuwe/nl.dcentralize.beltegoed.hollandsnieuwe/download?from=details
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Lastig probleem. Als je echt persee die app wilt hebben lijkt mij een bezoekje aan een servicepunt een goede stap. Je zou kunnen vragen of ze er Nederlandse software op kunnen zetten.

Of je download de app buiten de Playstore om.

https://m.apkpure.com/hollandsnieuwe/nl.dcentralize.beltegoed.hollandsnieuwe/download?from=details
0 Likes
KomErNietUit
Explorer
Opties
Bedankt Patrick, we gaan het proberen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top 👍 Fijne dag verder.