Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AH app

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2022 04:50 PM)
1797 Weergaven
Paulcu
Apprentice
Opties
Op de A serie van Samsung telefoond werkt de Ah app niet. Zodra je de app in de winkel opent gaat de telefoon uit en wordt warm. Niets is meer te gebruiken, telefoon niet en app ook niet. Het lijkt een landelijk probleem te zijn. Hoe is dit op te lossen?
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je een foutrapport kunnen verzenden via de Samsung Members app > Ondersteuning > Foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars onderzoeken of dit aan de app ligt of aan de software van de telefoon en of ze hier een update voor kunnen uitbrengen of niet.

Daarnaast moet je even contact opnemen met de klantenservice van de AH en deze bug doorgeven zodat hun ook kunnen onderzoeken of het aan hun app ligt of niet.

Je kan zelf de App opnieuw installeren en kijken of dat effect heeft en eventueel een Backup + Fabrieksherstel doen. Als het om een Bug in je Android gaat zou dit het kunnen oplossen.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-een-back-up-van-mijn-smartphone-of-tab...
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Het is inmiddels bekend dat het om een bug gaat en je krijgt spoedig een update die dit oplost.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Paulcu.

Hier op de Community heb ik een paar berichten voorbij zien komen dat dit met de laatste update verholpen is. Heb je deze update ook gezien en ingesteld?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Paulcu
Apprentice
Opties
Ga ik proberen. Hou je op de hoogte
Groet, Paulcu
DisIs
First Poster
Opties

Laatste update van gisteren, 21 april, geeft op mijn A21s zojuist in de AH nog steeds exact dezelfde uitval. Ik kan niets

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @DisIs, goedemiddag.

Dit is natuurlijk erg onhandig! Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Wat je zelf nog kunt proberen is het cachegeheugen van de AH-app legen en je netwerkinstellingen resetten. Ga voor het legen van het cache geheugen naar: Instellingen > Apps > Albert Heijn > Opslag en kies voor Opslag legen. 

Voor het resetten van de Netwerkinstellingen, ga je naar: Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.

Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes