Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A73 start niet verder op

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2022 06:18 PM)
703 Weergaven
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Hallo, mijn zoon heeft een Samsung A73 en sinds vandaag blijft de telefoon hangen na het opstarten. Zie de screenshot. Dit blijft duren. Vandaag heeft dit de hele dag gelopen maar de telefoon gaat niet verder. Ik heb ook de veilige modus geprobeerd, maar dan gebeurd hetzelfde. Ook heb ik geprobeerd via het 'recovery menu', maar dan weet ik niet wat ik kan proberen. Kunnen jullie verder helpen? Bedankt.

image

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het toestel al eens aan de pc aangesloten? Krijg je wel toegang tot je interne opslag? Eventueel met SmartSwitch?

Als niks werkt dan zit er weinig anders op.. recovery mode > wipe data / factory reset maar dan ben je wel al je gegevens kwijt.

Hierna zal het probleem wel weg zijn hoogstwaarschijnlijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga nog eens naar het recovery menu en kies Wipe cache partition.
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Dank je Patrick. Helaas blijft het scherm daarna weer hangen bij "Telefoon wordt opgestart". Heb je misschien nog andere opties?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat gebeurd er als je de oplader eraan hangt ( met stroom uiteraard) en dan het toestel herstart.

Power en volume omlaag ingedrukt houden tot het toestel opnieuw start zou ook kunnen helpen.
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Werkt helaas ook niet. Ik had dat al eerder geprobeerd, maar nu nog eens met lader en ook wipe cache partition met de lader, maar helaas blijft het resultaat hetzelfde.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je het toestel al eens aan de pc aangesloten? Krijg je wel toegang tot je interne opslag? Eventueel met SmartSwitch?

Als niks werkt dan zit er weinig anders op.. recovery mode > wipe data / factory reset maar dan ben je wel al je gegevens kwijt.

Hierna zal het probleem wel weg zijn hoogstwaarschijnlijk.
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Wederom bedankt. Aan de pc hangen hielp niks. Er gebeurde niks. Ik laat de batterij vandaag leeglopen en probeer dan nog 1 keer. Anders de factory reset maar proberen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja het is niet anders.. ik zou willen dat ik nog een magische oplossing had😅
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Beetje jammer dat je niet kunt toveren. 😉 Maar ik heb een factory reset gedaan en tot nu toe gaat het instellen nog zonder problemen.
Jeroen1911
Journeyman
Opties
Bedankt voor de hulp!
0 Likes