Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 updates zonder opnieuw te starten?

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2024 10:30 PM)
864 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hoi hoi,
Hoe kan het dat mijn splinternieuwe A55, waar ik heel erg blij mee ben, kan updaten zonder daadwerkelijk minuten lang op dat One UI update scherm te staan, maar het gewoon kan, terwijl ik gewoon lekker kan appen?
Uit welke regio is dit toestel?

image

.
0 Likes
17 Antwoorden
-Krys-
Pathfinder
Opties
Ja, dat klopt. De A35 en A55 hebben een Seamless-updatefunctie. Deze functie is niet beschikbaar op andere Samsung-toestellen. De reden hiervoor is niet bekend, maar mogelijk is een reset nodig om het op oudere toestellen toe te voegen, heb ik gehoord.
Het lijkt op een Europees model A55 te zijn, in uw geval.
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties

Hoe vaak krijgt de A55 per jaar normaliter updates?

en u mag je zeg hoor

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Het zijn maandelijkse updates, normaal gesproken, dus 12. Het kan zijn dat er misschien ook af en toe twee in één maand zijn, bijvoorbeeld voor wat kritieke beveiligingsupdates of bugfixes.
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties

Welk toestel heeft u zelf?
Maar klopt het echt dat de A55 echt 4 One UI Android Upgrades krijgt?

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Ik heb zelf de Galaxy S24 Ultra.

Het klopt dat de A55 (en A35) 4 jaar One UI- en Android-updates krijgen, en nog een extra jaar beveiligingsupdates.
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties

Heeft u nog tips dat het toestel het meest optimaal gebruikt kan worden?
Gaat de accu wel 2 dagen mee?

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Wat tips, die ik zelf gebruik, zijn om in Instellingen, en alle app-instellingen in te kijken, na te denken over wat je nodig hebt en in te stellen zo nodig wel. (En dus niet onnodige instellingen aan laten.) Ook wat YouTube-filmpjes kunnen helpen.

Afhankelijk van hoe ik hem gebruik, kan hij zelfs 3 dagen mee, maar dat was wel met alles op het minimum gezet, maar als ik hem op bijna alle maximale instellingen gebruik, dan gaat die wel een hele dag mee. Soms wat minder soms wat meer, afhankelijk van hoe intens/veel ik hem op de dag gebruik.

Maar met wat gebalanceerde instellingen, denk ik dat hij 2 dagen mee kan, afhankelijk van het gebruiksniveau.
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties

Waarom is het eigenlijk zo, dat de A55 niet ook 7 jaar updates krijgt net als de S24?
wanneer denkt u dat One UI 7 voor de A55 komt, of überhaupt One UI 6.1.1?

0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Het zou waarschijnlijk zijn, omdat het te veel zou kosten, om zo'n toestel te ondersteunen voor 7 jaar, wanneer die al minder duur is. Bij een dure telefoon kan je dat juist doen omdat er geld en tijd voor is. Ook zou een duurdere telefoon waarschijnlijker zijn om die 7 jaar te overleven. Ik denk dat de A55 misschien 6.1.1 (nog steeds genoemd 6.1, omdat het geen foldable is) ergens volgende maand gaat krijgen. En One UI 7 zou misschien ergens tussen het einde van dit jaar en het begin van volgend jaar komen. Het bètaprogramma voor One UI 7 zou ook volgende maand komen, zelfs voor de A55. Maar jammer genoeg zijn er geen bètaprogramma's in de BENELUX-regio.