Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A55 software updates geinfluenced

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2024 02:00 PM)
570 Weergaven
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hry hey,
Met de aankondiging van de A55 hebben jullie zelf beloofd dat het toestel maandelijkse updates zou krijgen. Jullie maakte er reclame voor in promovideo's, via YouTube en weet ik veel waar allemaal. Inmiddels is het min of meer 2 maanden geleden dat de laatste update kwam. Je betaalt 400 euro voor een telefoon, en wat krijg je ervoor? Hetzelfde als toestellen van 200 euro.

De A52S krijgt om het kwartaal updates vplgens jullie, die heeft wel de update van november gehad. 

Waarom geven jullie 0,0 aandacht aan de A55?
0 Likes
8 Antwoorden
xjbx
Voyager
Opties

Ze zijn druk bezig met Android 15 ui 7 aan het testen waaronder ook op de A55. Door dit is de november update vertraagt, waaronder ook op de duurdere S line, maar die hebben hem inmiddels een paar dagen geleden ook pas gehad. 

0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Hen beloven elke maand een update, als ik iets beloof, kom ik m'n belofte na, kan Samsung nu nog wat van leren
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

Samsung doet zijn best om alle updates op tijd uit te rollen, maar soms lopen dit soort dingen gewoon vertraging op. En zeker wanneer de uitrol van een nieuwe Android voor de deur staat, wand dan gaat daar even de focus naar toe. 

0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Die is pas over 3 maanden die uitrol
0 Likes
xjbx
Voyager
Opties

De verwachtingen is dat ze begin van het jaar beginnen met de uitrol, en tot die tijd zijn ze de bèta versie aan het testen. En daar gaat een hoop tijd in zitten. 

0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Er werd gezegd, de S25 krijgt One UI 7 als eerste, wat ik belachelijk vind, waar heb je dan een S24 voor gekocht met release, terwijl je dan nog niet als de eerste upgrade krijgt. En de S25 komt eind januari pas, dus dan op de rest tussen februari en december.
0 Likes
SandorA55-5G
Pathfinder
Opties
Ja joh, een aantal toestellen hebben de december patch al, maar van de november update voor de A55 nog steeds geen sprake.

Je merkt wel, het boeit Samsung dus niet, dat je 400 euro betaald en dat vervolgens de beloofde maandelijkse patches niet komen. Laatste update is inmiddels 2 maanden geleden al.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Vandaag dus wel, er is een update.
0 Likes