op 20-03-2024 05:50 PM
Waarom gaan alle verlengstukken kapot binnen aantal weken? Heb inmiddels ruim 50euro uit gegeven aan verlengstukken voor usb-c naar aux port. Ik ben al geen fan van deze telefoon en dit maakt het steeds een stuk vervelender om naar muziek te luisteren.... want alleen draadloos lijkt te blijven werken.
Is er een adapter of verlengstuk die het waard is of moet ik over gaan naar draadloos permanent? Alles gaat kapot wat ik in deze telefoon steek, voor muziek ALLES. Ook oortjes met usb-c aansluiting werken niet.
1 stukje advies is de A54 5G is geen goede telefoon in het algemeen, maar zeker niet als je je telefoon veel gebruikt voor muziek... nog nooit zo'n slecht product gehad van Samsung. Vreselijk ding super zonde van t geld!
Dat het me al ruim 50euro heeft gekost alleen om muziek te luisteren is bezopen!
25-12-2023 04:26 PM - bewerkt 25-12-2023 05:11 PM
My A54 5G doesnt let me use wired headphones that are using a 3.5 jack. I use a adapter but it nevers seems to work.... even headphones with a usb-c port that goes straight in the phone has problems.... calling people while using any form of headphones so far is a major problem everytime again... im lost at what to do now.... i used to have the A70 and that phone worked great for over 3 years but now with this phone im having so much problems with headphones... only the samsungs buds work fine with music. Please does anybody know what to do? Ive tried so much from reseting to using the developer options, multiple headphones both 3.5 aswell as usb-c...
op 02-01-2024 02:06 PM
Hi @Rdv95 !
Thank you for your message!
Is your Galaxy A54 up-to-date and have you tried the headphones on another Android phone? What type of adapter do you use? Check with a flashlight if the port is clean and free of dust. You can clean it, if needed, with a small and soft toothbrush. Please let us know what the outcome is.
Greetings,
Carina
op 20-03-2024 05:55 PM
Never worked. Still doesnt. This phone is a piece of *****
Spend 60bucks on adapters etc all either fail or stop working in days. Only wireless samsung earphones work so far.
op 20-03-2024 06:29 PM
op 20-03-2024 06:31 PM
Mijn ervaring is heel erg slecht hiermee als het om Samsung gaat. Mijn A54 werkt nooit met een verlengstukje of een usb-c oortje. Het is vreselijk slecht allemaal. Dat dit het nieuwe normaal is voor telefoons is een stap achteruit. Mijn advies is koop samsung draadloze oortjes die werken wel goed. Verder zoals ik zei heel slecht en een stap in de verkeerde richting... andere zullen nergens last van hebben, maar dit is het slechtste product (A54 5G) dat ik van samsung heb gehad en heb al jaren alles van ze. Heb zelf ruim 60euro uit gegeven aan verlengstukjes en oortjes etc en alles gaat kapot of werkt helemaal niet.
op 20-03-2024 06:34 PM
Had hetzelfde, dure headset, dure oortjes die niet te gebruiken zijn meer op mn telefoon... heel jammer en zo zonde ook. Ik wil gewoon een AUX aansluiting! Jammer dat Samsung ervan stapt, want nu zal ik wss van Samsung af stappen.
Btw, de A54 5G is een ramp van een telefoon! Daar werkt helemaal niks op qua oortjes behalve dure samsung draadloze.. echt een bagger telefoon!
op 20-03-2024 07:03 PM
Vreselijke telefoon.... eerste telefoon van ze die absoluut bagger is. Jammer zeker weten, met zoals het weg halen van de AUX port... ik wil graag een AUX port! Heb 3 dure bedraadde headsets/oortjes die ik nu niet kan gebruiken. Ze zouden AUX als optie altijd moeten aanbieden voor nu. Maarja deze telefoon gaat gauw de prullebak in want ik ga er vanzelf mee gooien zoveel frustraties brengt het op t moment... kan alleen muziek luisteren draadloos... jammer aangezien muziek en het geluid het belangrijkste zijn voor me
op 20-03-2024 11:12 PM
op 21-03-2024 12:57 AM