Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A54 moisture detected

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2024 11:53 AM)
382 Weergaven
Mike1339
First Poster
Opties

Ik heb een A54 waarbij ik elke dag de melding moisture detected krijg. De telefoon is nooit in contact met water of iets geweest. De telefoon laad ook gewoon op met de USD snellader.

Dit is heel irritant wanneer ik een "wired" USB-C oordopjes gebruik.

Tot nu toe kan ik het nog steeds verhelpen door de telefoon op te starten in Safe-Mode en daarna de USB cache en USB memory te legen, maar irritant is het wel.

Aangezien ik in deze telefoon twee simkaarten gebruik (zakelijk en prive) kan ik deze niet missen.

Telefoon is aangeschaft in Januari 2024 via HollandsNieuwe.

Iemand die een oplossing weet? 

2 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Goedemorgen,

Heb je het toestel al een harde reset gegeven? Dat kan wellicht helpen. Zo niet, dan is het waarschijnlijk een hardware probleem. Je oplaadpoort, of een onderdeel daarvan, oid kan dan defect zijn.
Mocht de melding blijven kun je het toestel dus het beste aanmelden ter garantie. Je toestel wordt dan opgehaald, gerepareerd (als het idd een garantiegeval is) en dan zsm teruggebracht. Al zit je dan natuurlijk wel met het 'zakelijke' probleem...

Wat ik me nog bedenk: je zegt dat je bij snelladen geen last hebt en met wired headphones wel? Wellicht kun je eens een ander setje proberen. Misschien krijg je daar de melding niet.
Succes!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_jjrfPKv,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je het advies van Henris5 kunnen opvolgen? 

Zie ook e.v. de onderstaande link voor het schoonmaken van de oplaadpoort, want soms kan het door vuil komen.

https://bit.ly/2ZJeo4x

Met groet,

Ajay

rsz-846676
0 Likes