Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 USB

(Onderwerp aangemaakt op: 20-10-2023 08:08 PM)
515 Weergaven
rc8614
First Poster
Opties
Goedendag, 
A53 USb telefoondiagnose geeft aan dat er iets mis is met de USB connectie. Kan geen verbinding maken met verschillende PC's 2x Win10, 1x Win 7 en 1x Win11 (device descriptor request failed overal) via verschillende kabels (nieuw). Telefoon is nog geen jaar oud. Geen beschadigingen or vocht, opladen werkt prima en telefoon werkt verder naar behoren.
Woon zelf ver weg van een service point, wat zijn de opties om dit in orde te krijgen? Welke gegevens heeft u nodig? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

(device descriptor request failed) ligt vaak aan de computer. Ik zou het toch eens met een andere pc proberen en als het niet werkt nog een andere.

Als het echt niet werkt dan kun je het beste een afspraak maken bij een servicepunt of opsturen voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Goedenavond, wat vervelend!

Heeft u al geprobeerd de USB-poort van uw telefoon voorzichtig schoon te maken met perslucht of een tandenstoker? Als dat niet werkt, kunt u contact opnemen met de klantenservice van uw telefoonfabrikant voor verdere assistentie. Zij kunnen u instructies geven voor het repareren of vervangen van de USB-poort. Mogelijk hebben ze de aankoopbon en het serienummer van uw telefoon nodig voor garantiedoeleinden. Mvg, Fatih!
rc8614
First Poster
Opties
Nee ik hé niets schoongemaakt, er zit ook niets in wat met blote oog te zien is. Ook werkt het opladen keurig, dus de poort doet het wel. Dank voor de tip.
0 Likes
tammy1986
First Poster
Opties
Beste ik heb precies hetzelfde, meerdere usb poorten geprobeerd, dan laadt mijn Samsung alleen op.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

(device descriptor request failed) ligt vaak aan de computer. Ik zou het toch eens met een andere pc proberen en als het niet werkt nog een andere.

Als het echt niet werkt dan kun je het beste een afspraak maken bij een servicepunt of opsturen voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick