Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 hapert met JBL speakers.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2023 10:24 PM)
319 Weergaven
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik heb nu ongeveer 1 jaar mijn samsung galaxy A53 met mijn galaxy buds 2 en mijn JBL Flip 6 en het zijn allemaal hele fijne en goeie apparaten als je het mij vraagt, nu heb ik regelmatig dat als ik muziek luister via Spotify op mijn JBL speaker dat het geluid soms heel veel kraakt tikt en wegvalt terwijl als ik dus mijn galaxy buds 2 gebruik dat niet het geval is, alle apparaten en apps zijn up to date nu vraag ik mij dus echt af waar het aan zou kunnen liggen en vandaar dat ik hier een bericht plaats, ook met de vraag of dit probleem herkenbaar is meschien zo ja laat dan graag even een reactie achter!
0 Likes
10 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wessel-Schipper, goedemiddag.

Dit is niet iets wat ons bekend in de oren klinkt. Is de JBL speaker ook verder up-2-date? Je kan dit het beste bij hen navragen, zij kunnen je hier verder mee helpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ja hjj is helemaal up to date maar bedankt ik zou het navragen !
Ivarr
Apprentice
Opties

Dit is heel herkenbaar. Ben zelf ook in het bezit van de A53 en heb zowel een JBL Extreme 3 als de JBL Boombox 3. Ik gebruik de JBL's niet gezamenlijk maar wanneer 1 van de 2 gekoppeld is gaat het soms goed maar soms valt ineens de muziek stil. Op de A53 kan ik weer op play drukken en speelt de muziek weer verder maar na enige tijd (kort of lang) valt de muziek weer uit.
Alle aparaten zijn voorzien van de laatste updates.

Is bij jou het probleem nu opgelost of speelt het ook nog steeds?

0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, bij mij is er in het voorjaar een update geweest voor de Flip 6 en Charge 5 en daarna was het opgelost maar je geeft aan dat je speakers al up to date zijn. Nu zou ik als ik jouw was toch nog even 1 keer cheken in de JBL portable of ze echt niet nog een update hebben en anders moet je even contact opnemen met de klantenservice van Samsung, ik ben overgestapt naar een s24+ dus ik gebruik de speakers niet meer met mijn A53 maar het laatse half jaar naar de update van de speakers dee die het wel perfect.
Ivarr
Apprentice
Opties

Bedankt voor je update. Ik zal het dit weekend nog extra controleren maar van de Bombox weet ik zeker dat die op de laatste versie draait. Het is ook heel raar, ze doet het dan 2 uur lang goed (volle accu, half volume maar wel nog geschakeld met een 2e Boombox 3) en krijgt dan ineens kuren. Het gaat daarna ook veel sneller weer fout.

Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Oké helemaal goed, laat mij maar even weten hoe het is gegaan, en anders als het kan even met een andere telefoon proberen.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Wessel s,

Bedankt voor jouw bericht. Het je van het weekend nog op updates kunnen controleren bij JBL?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Hallo, ik ondervind er geen problemen mee dus ik heb niet gecontroleerd op updates.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ivarr 

Bedankt voor jouw bericht. Het je van het weekend nog op updates kunnen controleren bij JBL?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes