op 27-03-2023 09:23 AM
A53 geeft teveel kilometers weer in de verschillende wandelapps op het toestel. Dit t.o.v. de meetgegevens op mijn andere toestellen de Samsung M21 en S20FE die wel correct werken.(gechecked met meetgegevens van collega wandelaars die dezelfde afstanden liepen. Ik denk dat het probleem voortvloeit uit de GPS ontvangst van het toestel omdat de apps af en toe vreemde afstanden meet op plaatsen waar ik niet gewandeld heb.
Ik heb dit probleem ook aangekaart (2x) bij vraag stellen met de Samsung members ,waarna ik van Samsung Electronics Benelux de vraag kreeg om een logbestand van het toestel in te sturen, aldus gedaan en ook nog een keer hetzelfde probleem aangekaart ook met de loggegevens van dat moment.
Daarna niets meer gehoord. Galaxy A53 5G
op 28-03-2023 01:32 PM
Hi @zwabo, goedemiddag.
Wat goed om te lezen dat je dit al hebt aangekaart via een foutrapport met de Members-app 👍 Zo kunnen mijn collega's op de R&D afdeling dit verder onderzoeken met de gegevens van jouw telefoon. Wanneer dit met een update vanuit ons kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dat ook voor je apps? Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Wat bedoel je met de verschillende wandel apps? Zie je in de Samsung Health-app een groot verschil in de route en de afstand vergeleken met je collega's?
Groeten,
Martijn
op 28-03-2023 04:22 PM
op 28-03-2023 04:28 PM
op 28-03-2023 04:51 PM
Dankjewel voor je terugkoppeling. Dat zijn pittige wandelingen, dat doe ik je niet na 💪
Hoe staan de locatie services ingesteld? Houd met je vinger de locatie knop in het controle paneel hiervoor even vast, zie je hier ook de optie staan voor Locatie-services? En staan hier de opties voor Scannen via Wi-Fi en Bluetooth ook aan? Start je ook via Strava op de A53 een registratie?
Groeten,
Martijn
op 28-03-2023 05:05 PM
op 28-03-2023 05:07 PM
op 01-04-2023 07:45 PM
op 01-04-2023 07:53 PM
op 03-04-2023 03:32 PM
Jeetje zeg wat een afstanden dan is de Nijmeegse 4- daagse een tussendoortje 💪
Dankjewel voor je terugkoppeling! Dat ziet er inderdaad wel al een stuk beter uit, ik den k ook niet dat er iets mis is met de telefoon. Dat de registratie onderling niet helemaal gelijk is zal vermoedelijk met de nauwkeurigheid van de GPS en de verbinding hiervan te maken hebben.
Voor bijvoorbeeld de Watch heb ik berichten voorbij zienkomen dat er apps zijn om de GPS verbinding stabieler te krijgen wat een nauwkeuriger resultaat oplevert.
Succes alvast met de nieuwe wandelroutes 😇 Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn