Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 dood na update One UI 8.0

(Onderwerp aangemaakt op: gisteren)
58 Weergaven
Z900_2022
First Poster
Opties

In het weekend de update geïnstalleerd van One Ui 8..0, na installatie begon toestel na inloggen spontaan te rebooten. Telkens wanneer ik dacht dat die helemaal klaar was , weer in een reboot. 

Enkele apps eraf gehaald waarvan ik dacht dat die de oorzaak waren en opnieuw geinstalleerd te hebben leek die weer stabiel te zijn tot afgelopen maandag middag. Even op scherm getikt om hem wakker te maken en toen weer een reboot en sindsdien niet meer wakker te krijgen. De gebruikelijke toetsen combinaties geprobeerd om te resetten werkt gewoon niet.  Toestel heeft de hele tijd aan de lader gehangen toen het gebeurde dus lege batterij is niet ter sprake. Iemand dit ook gehad?  

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Z900_2022 ,

Apart! Dit hoort zeker niet te gebeuren.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s25-s25-s25-ultra/veilige-modus-veilige-stand-op-je-samsu...

Probeer eens in het recovery menu te komen via deze stappen. Mischien kan je de cache partitie wissen daar en dan een reboot, als dat niet werkt dan zou je een factory reset kunnen doen via daar. Let op je bent dan wel al je gegevens kwijt. Maar ik zie geen andere optie.

Het is of zelf die factory reset doen en je data kwijt of het toestel opsturen voor reparatie en dan ben je sowieso al je data kwijt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Z900_2022
First Poster
Opties

@Patrick Ik zou het graag willen proberen maar er zit helemaal geen leven in het toestel. Normaliter als je hem aan het stroom hangt dan voel je een trilling oid maar dat is er ook niet eens. Alle toets combinaties heb ik al geprobeerd. 

0 Likes