Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A53 Camera video hapert/schokt

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2023 09:38 AM)
884 Weergaven
Melinda25
Explorer
Opties
In April de A53 gekocht. Al snel bleek de camera haperig/schokkend en kwam er na 1 foto te maken 'opslaan' in beeld. Een tweede foto maken lukte dan dus niet.
Mobiel teruggestuurd, mijn nieuwe A53 heeft het nog soms, zeker bij slecht licht duurt het lang en kan ik eigenlijk geen foto's maken. Filmpjes is vrijwel altijd schokkerig en haperig. 
Ik dacht eigenlijk van laat maar zitten. Maar was hiervoor altijd zo blij met de Samsung S telefoons. Nu voor het eerst de A serie en totaal niet blij ermee. 
Zonde om zo nog 2 jaar door te gaan en ga toch maar stappen ondernemen... Iemand tips? 
Kan toch niet zo zijn dat ik 2x pech heb en videokwaliteit niet werkt. Of zal er per ongeluk ander probleem zijn?
0 Likes
4 Antwoorden
Melinda25
Explorer
Opties
Helaas voor mij hetzelfde. Ik heb even gezocht op haperig, schokkend en video. Mijn nieuwe A53 heeft dit namelijk ook. Ik dacht dan neem ik alsnog de S versie, want had daar nooit last van. Maar als ik dit zo lees, heeft die het ook. Inmiddels al duidelijk waar dit aan ligt? Zijn er tips/camera instellingen of iets dergelijks?
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Goedemorgen. Controleer of het wissen van de cache en gegevens enig verschil maakt.

Ga naar Instellingen > Apps > Camera > Opslag. Klik hier eerst op Cache legen en daarna op Gegevens wissen. Start je telefoon opnieuw op.

Houd er rekening mee dat uw foto's veilig blijven, maar de camera-instellingen worden teruggezet naar de standaardinstellingen.

0 Likes
Sahri
Helping Hand
Opties
Als je het probleem niet kan oplossen dan zou ik 'm weer terugsturen en dan de A52s kiezen. Dit model mag dan wat ouder zijn maar is veel stabieler dan de A53 en goedkoper en heeft een andere chip aan boord.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Als je eenmaal de S serie gewend bent zal een A serie telefoon ontzettend traag lijken. Is een kwestie van wennen. Je zou hem op marktplaats kunnen zetten en een S serie kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick