Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A52S5G SAMSUNG NOTES BEVEILIGEN

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2022 06:17 AM)
3606 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

BryanBraaf
Pioneer
Opties
Hallo, is het mogelijk om Samsung Notes te beveiligen met pincode en of vingerafdruk ?
0 Likes
11 Antwoorden
Zoefie
Journeyman
Opties
Wat OnnoJ aangeeft, maar je kan ook een notes toevoegen aan je veilige map,dat is dan extra beveiligd!
Zoefie
Journeyman
Opties
OnnoJ je kunt de veilige map wel degelijk synchroniseren/back-up van maken en overzetten naar een ander toestel.
Als je dat wilt doen dan open je de veilige map en dan op de drie puntjes links bovenin, dan instellingen en de optie back-up selecteren vanuit daar kan je aangeven wat je wilt back uppen,vervolgens wordt dat opgeslagen op samsung cloud onder je eigen account en automatisch teruggeplaatst op je nieuwe toestel als je je hebt aangemeld met je samsung account.
BryanBraaf
Pioneer
Opties
Dank je wel...👍
BryanBraaf
Pioneer
Opties
Dank je wel...👍
BryanBraaf
Pioneer
Opties
Dank je wel.
0 Likes
BryanBraaf
Pioneer
Opties
👍
Zoefie
Journeyman
Opties
Je hebt helemaal gelijk wat betreft het verschil tussen synchroniseren en backups maken.

Ik heb nog android 10 op mijn toestel en binnenkort een upgrade naar de S22 Ultra, maar nu ik van jou zo hoort dat er geen backups meer gemaakt kunnen worden van de veilige map ben ik daarin wel teleurgesteld!

Zo vervelend dat als je ergens veel gebruik van maakt dat met updates ineens weer anders is en in dit geval niet meer mogelijk wordt gemaakt.

Samsung is volgens mij sowieso hun back-up systeem aan het overhevelen naar Microsoft en misschien is dat dan ook de reden dat ze de veilige map qua backups niet meer ondersteunen?

Ik vind het ieder geval jammer dat het zo moet gaan en al helemaal dat ze backup naar Microsoft overhevelen!
Wordt dan ook een betaal service ipv gratis service die Samsung gaf.

Bedankt ieder geval voor je toelichting OnnoJ!

Ik ga me met de tijd wel oriënteren op alternatieven.

Prettig weekend!
Zoefie
Journeyman
Opties
Is er dat jij weet wel een mogelijkheid om de veilige map op een externe schijf te zetten of is de back-up mogelijkheid helemaal verdwenen?
Zoefie
Journeyman
Opties
Beetje late reactie van mij,(had een virusje geërfd van m'n dochter),maar bedankt voor de uitleg OnnoJ,klinkt inderdaad een beetje omslachtig, maar ik zal er eens naar kijken👍🏻
0 Likes