Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 scherm krassen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2020 09:46 AM)
894 Weergaven
Snils
Journeyman
Opties

Hallo. 

Ik heb 1 maand geleden een Samsung A51 voor mijn vrouw gekocht .

Had er gelijk een clear view hoesje bij gekocht.

https://www.mobilesupplies.nl/clear-view-cover-samsung-galaxy-a51-grijs-zilver.html

Nu na 1 maand in gebruik zit het scherm vol krassen. Lijkt mij te komen door het hoesje. 

De leverancier van het hoesje zegt dat ze nooit klachten hebben over dat type hoesje.

Heeft iemand ervaring met dit hoesje?

Is het scherm zo kras gevoelig van de A51? Iemand ervaring?

20200606_160615.jpg

20200606_160638.jpg

0 Likes
15 Antwoorden
Stef1411
Voyager
Opties

het nadeel van zo'n hoesje is dat deze van plastic is en wanneer zand of stof in je broekzat zit of ergens anders kan deze gaan scheuren op het scherm. met een zachte cover zal dit minder snel gebeuren. 

overgens is het hoesje wat de leverancier verkoopt geen orgineel samsung hoesje dus kan daar ook vrij weinig over vertellen. 

Snils
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie. 

Ik begrijp als er wat van vuil tussen komt dat het kan gaan krassen. Maar dat is niet het geval. Mijn vrouw heeft hem natuurlijk wel in haar broekzak.  

De s7 van 4 jaar oud die ze eerst had zitten 0 krassen op. Zelfde gebruik wel ander hoesje. 

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

Kan ook zo zijn dat er vuil op het hoesje zit, in mijn geval is dat speculatie omdat ik natuurlijk het toestel niet voor me heb. het kan zijn dat de s7 een iets zachter hoesje omheen zat waardoor het scherm minder snel kraste. 

om heel eerlijk te zijn had de S6 toen der tijd ook last van hoe wij het noemen clear view schade en dit hebben ze vanaf nieuwe toestellen opgelost door zachter plastic te gebruiken op de cover en vanaf de s10 zit er standaard screenprotecor op het toestel (niet op de a serie). 

0 Likes
Snils
Journeyman
Opties

Duidelijk verhaal.

Maarja wij zitten nu met een nieuw beschadigd toestel. Wil graag dat dit opgelost gaat worden.

Hoe kan ik dit nu gaan oplossen?

0 Likes
Stef1411
Voyager
Opties

De enige oplossing zou zijn scherm vervangen. Al zal dit hoogst waarschijnlijk niet onder garantie vallen omdat dit cosmetisch schade is. 

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Leverancier van het hoesje aanklagen. Samsung kan en gaat hier niks mee doen want jij kiest er zelf voor om dit hoesje te gebruiken en het is helaas gebruikersschade. Dus helaas zit er niks anders op dan contact op te nemen weer met de leverancier.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
Stef1411
Voyager
Opties

Wat je ook eventueel kan doen is een screenproctor op laten plaatsen en dan het liefst een clear coat of iets dergelijks. Dan vallen ze minder of niet op.

0 Likes
Snils
Journeyman
Opties

Hoi.

Bedankt voor je reactie .

Ik heb al contact gehad met de leverancier.

Die zeggen dat ik het geld van het hoesje kan terug krijgen. 

Ik weet dat Samsung hier niks aan kan doen. Wil graag weten of er meerdere mensen zijn met dit probleem en wat ik het beste kan doen om dit op te lossen. 

0 Likes
Snils
Journeyman
Opties

Die heb ik nu ook inderdaad besteld en een ander hoesje.

Thanks voor je reactie .