Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A51 dual sim issues

(Onderwerp aangemaakt op: 18-08-2020 11:07 AM)
464 Weergaven
_Annemie_
First Poster
Opties

Ik werk voor een firma die momenteel de A51 in gebruik heeft. Een tijdje geleden gaf een gebruiker aan dat hij vaak niet bereikbaar was. Na het wisselen van de simkaart was het probleem nog niet opgelost. Hierna de A51 vervangen door een nieuwe, maar ook hier had hij hetzelfde probleem mee.  Het enige verschil met onze andere gebruikers is dat hij een tweede simkaart gebruikt. Hem gevraagd het toestel te testen met slechts één simkaart en toen was het probleem inderdaad opgelost.

Vandaag meldt een andere gebruiker hetzelfde probleem en rara... ook hij gebruikt een 2e simkaart!

Er zijn nu dus al 3 toestellen die niet met een tweede simkaart omkunnen.

Dit kan dus geen toeval meer zijn, de A51 geeft netwerkproblemen van zodra je een 2e simkaart in het toestel steekt.

0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Neem alle 3 de toestellen mee naar een servicepunt.  Wie weet kunnen ze het oplossen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is één van de toestellen ook al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
R1200C
Apprentice
Opties

Dus wij zijn niet de enigen met dit probleem. In eerste instantie nog even gelachen met Coolblue omdat het "een maandagmorgen toestel" zou zijn (besteld op dinsdag...) maar ook het tweede toestel had hetzelfde probleem en ook nieuwe simkaarten losten het probleem niet op. 

Aangezien de laatste reactie al weer van een aantal weken geleden is ga ik er van uit dat het probleem nog niet is opgelost. Anders hoor ik het heel graag!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@R1200C, gaat het bij jou ook om de Galaxy A51?

rsz-846676
0 Likes
R1200C
Apprentice
Opties

Jep, dat is wat ik zo opvallend vond. Net ook met Samsung gebeld en die lijken weinig anders te kunnen zeggen dan "stuur maar op". 

Omdat we de telefoons pas net hebben gaan ze gewoon terug naar Coolblue en zoeken we een andere uit...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat lijkt mij een goed idee. Ik weet dat er voor de Galaxy A40 een vernieuwde SIM-tray was, voor de A51 heb ik daarover nog niets gehoord.

rsz-846676
0 Likes