Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A42

(Onderwerp aangemaakt op: 05-10-2024 06:29 PM)
287 Weergaven
edwins10
Pioneer
Opties
Weet iemand waar auto run app in Samsung Galaxy A42 zit.
Dit heb ik nodig voor een app (Maginon Smart Home).
Waar zit lockscreen always display ?

0 Likes
7 Antwoorden
Bosie
Explorer
Opties
Sorry ik begrijp uw vraag niet kan u dit iets duidelijker vertellen
0 Likes
edwins10
Pioneer
Opties
Ik heb dus een tag gekocht om je koffers terug te vinden en volgens de app moet ik de app toevoegen aan auto run apps anders werkt de tag niet goed ,maar deze kan ik dus niet vinden onder apps.
De app moet opstarten als de telefoon aan gaat.1728225899622.jpg1728226188690.jpg1728226218955.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @edwins10, bedankt voor jouw bericht.

Als je de SmartThings app op jouw toestel hebt staan, kan je de SmartTag gemakkelijk verbinden en ook meteen een naam geven. Zo zal je meteen het overzicht behouden. Kan je laten weten of het via die weg lukt?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
edwins10
Pioneer
Opties
(Smart things) Maginon smart tag staat niet in de lijst add device
Dat heb ik al ingesteld bij de app maar volgens de handleiding van de tag moet ik hem. Ook toevoegen aan auto run apps in power managemet maar deze kan ik niet vinden in android 12.
Anders werkt de app niet goed.1728385045836.jpg1728385045862.jpg1728385083064.jpg
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dan zou ik dit neerleggen bij de app ontwikkelaar aangezien het niet om onze SmartTag en app gaat. Ik kan geen adviezen geven over apps en apparaten die niet van ons zijn.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
edwins10
Pioneer
Opties
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Om het overzicht qua topic goed te bewaren, mag je in de juiste post een bericht plaatsen. Zo blijft alles in de juiste topics staan 😊

Groetjes,

Daphne

0 Likes