op 12-06-2024 12:05 PM
Smart-lock functie op mijn A35 5G lukt niet om in te stellen.
Als ik thuis ben zou het handig zijn dat ik niet telkens mijn pincode/biometrie moet ingeven.
Echter lukt het me niet om de functie “Smart-lock” te vinden en in te stellen.
Ik heb de laatste versie geïnstalleerd.
Wie kan me verder helpen?
Alvast hartelijk bedankt hoor!
op 27-06-2024 05:06 PM
Helaas lijkt dit geen blijvende oplossing te zijn. Dit heeft tijdelijk geholpen.
Mijn adres staat actief bij Locatie.
Wat kan ik verkeerd doen?
op 27-06-2024 05:19 PM
Ook na 2 minuten moet ik al pincode of vingerafdruk ingeven....
op 28-06-2024 11:59 AM
Hallo @Jan 1980,.
Wanneer dit ook zo is wanneer jouw A35 helemaal up-to-date is raden we aan om de cache te legen van het toestel via het Recoverymenu. Schakelt hierbij jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.
Met groet,
Ajay
op 06-07-2024 04:44 PM
Mja, deze oplossing lijkt tijdelijk te werken. Nu lukt het alweer niet meer...
Na de eerste keer, overliep ik nogmaals jouw stappen, waarna dit opnieuw tijdelijk gewerkt heeft:
toestel uitgeschakeld, verbonden met oplader. Vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Wat doe ik toch verkeerd?
Grtn,
Jan1980
op 09-07-2024 10:26 AM
Hallo Jan 1980,
Het beste is dan om een foutrapport te sturen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Met groet,
Ajay