Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A32 5G toetsenbord problemen na update UI 5.0 Android 13

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2022 06:32 PM)
276 Weergaven
BSARider
First Poster
Opties

Mijn A32 geeft random trema’s en andere verbastering van letters tijden het typen sinds de update.

een e wordt vaak ë etc, maar ook een uitroepteken komt soms op zijn kop.

Super irritant. Wat ik opmerk dat als je een letter erg kort vasthoud er een popup komt voor trema’s etc op de gekozen letter. Dit menu komt wel erg snel. Dit zou wat trager moeten verschijnen. 

Hoe is dit op te lossen en wie heeft dit ook?

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je het toetsenbord voor je hebt zie je aan de linkerkant een pijltje naar links klik daar op en dan rechts een instelling wieltje klik daarop. En dan zoek je de optie resetten naar standaard instellingen onderaan.

Screenshot_20221226_215221_Samsung Keyboard.pngScreenshot_20221226_215318_Samsung Members.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BSARider
First Poster
Opties

Dank je Patrick, helaas blijft de popuptijd van tekenmenu bij het langer indrukken van de letter even snel. Voor de update was deze tijd een stuk langer. 

Dit is toch wel een vette bug voor de personen die mindersnel typen, ik hoop dat dit bij de volgende update hersteld is. Moet ik dit nog ergens anders melden?

0 Likes
BSARider
First Poster
Opties

Ik heb de oplossing gevonden! 

bij het Samsung Toetsenbord, “Vegen, aanraken en feedback”, “Vertraging vasthouden toetsenbord”. Deze stond na de update op 0.2 (nooit eerder deze optie gezien), deze nu verhoogt naar 0.8. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dit kan ja.

Samsung Members app > Ondersteuning > foutrapporten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes