Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A20e valt elke 5 min uit na software update

(Onderwerp aangemaakt op: 25-04-2020 10:58 PM)
1238 Weergaven
Maartje3
Apprentice
Opties

Heb software update gedaan. 

En valt steeds na 5 min uit en blijft even op zwart beeld met Samsung erin hangen en dan springt hij weer aan

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Je kan altijd langs een servicepunt van Samsung. Als inderdaad blijkt dat de update de oorzaak van je problemen is, dan zal Samsung dit uiteraard voor je oplossen. Ik moet hierbij wel zeggen: als de oorzaak een software-update zou zijn, dan zou iedereen met deze update hier last van moeten hebben. Er zijn momenteel geen signalen hiervan, dus het lijkt me sterk dat een update deze problemen heeft veroorzaakt. Ik vermoed dan ook het advies om je toestel aan te melden voor reparatie het juiste advies is.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Maartje,

Dat is niet best 😞 Gebeurde dit tijdens de software-update, of is je telefoon na de update nog wel normaal opgestart?

In dat laatste geval, kun je eens kijken of dit ook in de veilige modus gebeurt? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

kevin-sig
0 Likes
Maartje3
Apprentice
Opties

Dit gedaan en helaas hij blijft het Elfde doen

0 Likes
Maartje3
Apprentice
Opties

Het gebeurde na de software update.

0 Likes
Eef293
Student
Opties

Dit is ook precies mijn probleem na de sottware-update van eergisteren.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Vervelend om te lezen 😞

Als het na een software-update komt, app updates via zowel Galaxy Store als de Play Store niets helpen en het ook in de veilige modus gebeurt, dan is een herstel naar de fabrieksinstellingen aan te raden. Maak wel eerst een backup van alle persoonlijke gegevens: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voer-ik-een-reset-of-fabriekinstellingen-uit-o...

kevin-sig
0 Likes
Eef293
Student
Opties

Heb hem al teruggezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw geladen met herstelbestand. Waarschijnlijk zit het in een van de apps of in de software-update zelf.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heb je ook gewacht met het terugzetten van het herstelbestand tot je zeker weet dat het probleem zich niet voordoet na de verse reset? Anders loop je het risico dat je de oorzaak met de back-up mee terugzet.

kevin-sig
0 Likes
Members_rpI05at
First Poster
Opties

Ook ik heb hetzelfde probleem. Na een update blijft de telefoon aan en uitgaan. Alles wat is aanbevolen al geprobeerd. Niets helpt.  Nu zegt Samsung dat ik de telefoon moet laten nakijken .. waarvoor je mag gaan betalen. Het toestel is 3 jaar oud en daarmee ‘buiten de garantie’. Dit alles is niet netjes van Samsung. Er zijn vele mensen die dit probleem ervaren en Samsung laat mensen er voor betalen dit op te lossen, terwijl ze zelf met een update dit probleem veroorzaken. 

ik vraag Samsung dan ook dit probleem kosteloos te herstellen. 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Je kan altijd langs een servicepunt van Samsung. Als inderdaad blijkt dat de update de oorzaak van je problemen is, dan zal Samsung dit uiteraard voor je oplossen. Ik moet hierbij wel zeggen: als de oorzaak een software-update zou zijn, dan zou iedereen met deze update hier last van moeten hebben. Er zijn momenteel geen signalen hiervan, dus het lijkt me sterk dat een update deze problemen heeft veroorzaakt. Ik vermoed dan ook het advies om je toestel aan te melden voor reparatie het juiste advies is.

kevin-sig