Zavřít

What are you looking for?

zrušit
Zobrazování výsledků pro 
Hledat místo 
Měli jste na mysli: 

Původní téma:

Zklamání z kvality - Americká lednice

(Téma vytvořeno: před 2 týdny)
70 Zobrazení
styblow
Apprentice
Možnosti

Zklamání z kvality – lednice Samsung RS68A8841B1 po necelých 4 letech neopravitelná

Rád bych sdílel svoji zkušenost s lednicí Samsung RS68A8841B1, kterou jsem kupoval za necelých 30 000 Kč. Po necelých 4 letech provozu přestal fungovat mrazák – nemrazí vůbec. Zavolal jsem autorizovaného technika na diagnostiku za 2000 Kč a ten mi rovnou oznámil, že spotřebič je neopravitelný. Žádná možnost výměny dílu, žádný servis – prostě konec.

Upřímně jsem očekával, že lednice této cenové kategorie a značky vydrží minimálně dvojnásobek. Místo toho řeším nový nákup po pouhých čtyřech letech.

Předchozí lednici Baumatic jsem měl přes 12 let bez problému. Od Samsungu bych opravdu čekal víc – kvalitou i přístupem.

Samsung, tohle není kvalita, to je zklamání. Ztratil jsem důvěru. 

9 Odpovědi
RobbingHood
Explorer
Možnosti

Mrzí ma to, stáva sa to ale aj s inými značkami. Mne Beko odišla rovno po 2 rokoch a Samsung zatial slúži 5 rokov

0 Like
JeoCZ
Hotshot
Možnosti
Nedávno mi takto odešla lednice Whirlpool. Sice po 8 letech, ale měl jsem s ní několik problémů i během té doby. Koupil jsem si za 30K Samsung a upřímně, ani jsem si nepřikoupil záruku, protože lednice mě štve od začátku svým neustálým chodem kompresoru. Jako kdybych nechal stále puštěný větrák v koupelně. Takže pokud za 2 roky odejde, nechám ji odvézt rád...
0 Like
styblow
Apprentice
Možnosti

Je pravda, ze kompresor bezi fakt skoro porad. To u stare lednice nedelalo. Co ted, ale koupit? Abych zase nevyhodil penize z okna.

0 Like
JeoCZ
Hotshot
Možnosti