Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine UC melding (ja, de zoveelste)

(Onderwerp aangemaakt op: 28-02-2024 10:58 AM)
1850 Weergaven
Joerisamsun
Apprentice
Opties

Samsung wasmachine krijgt een UC code - wordt al jaren gebruikt dus een storing in ons energienetwerk zal het niet zijn. 

Zoals ik begreep is dit een klassiek gevalletje bij Samsung wat nog steeds niet verholpen is over de jaren(?). 

Wasmachine is ouder dan twee jaar en geen garantie meer bij de winkel, vraag me wel af wat die mooie 10 year warranty op mijn wasmachine doet als ik hoogstwaarschijnlijk het antwoordt krijg ''monteur bellen, kosten voor uzelf''

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Joerisamsun ,

10 jaar garantie is van toepassing op de inverter motor.  Deze garantie is dan ook alleen toepasbaar op een motor probleem.

Hier al bijna 10 jaar een Samsung Ecobubble wasmachine zonder problemen. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Joerisamsun ,

10 jaar garantie is van toepassing op de inverter motor.  Deze garantie is dan ook alleen toepasbaar op een motor probleem.

Hier al bijna 10 jaar een Samsung Ecobubble wasmachine zonder problemen. 

Joerisamsun
Apprentice
Opties
Dat verandert dus helemaal niks aan het feit dat vele zoals mij deze foutmelding krijgen. Bedankt voor je input daar doen we dus niks mee.
0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Joerisamsun
Apprentice
Opties
Rohit, zoals verwacht ga je voorbij aan het punt. Een melding die vele hebben en dat daar geen oplossing voor is of naar wordt gekeken is klaarblijkelijk te schokkend voor jou als Samsung fanboy. Ik he bijna elk product van Samsung dat er bestaat (in grote lijnen) maar dat betekent niet dat ze producten hoeven te maken die vele fouten hebben.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Als dat echt zo was dan waren er allang stappen ondernomen. Je hebt alle producten en noemt mij fanboy? Apart. Volgens mij snap je niet zo goed hoe het gaat in de wereld met producten. Er zullen altijd producten gemaakt worden die sneller kapot gaan dan andere, als er een product bestond die niet kapot ging dat zou wel mooi zijn he. Blijft allemaal technologie en helaas gaat dat ooit een keer kapot. Maar ga eens uitzoeken hoe het werkt met producten en foutmarges etc. 

Joerisamsun
Apprentice
Opties

En dan kan je het markeren als opgelost, maar dat is het dus niet. 

0 Likes
Joerisamsun
Apprentice
Opties
0 Likes
Mike_12345678
Student
Opties

blijft toch bizar dat zo een product zovaak dezelfde foutcode heeft. Vraagje: Mag ik vragen waar de oplossing is ? 

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Heeft dus 0 te maken met product fouten HAHA. Mooi verhaal, sterk ook.