op 09-12-2022 01:35 PM
Man man man, dat het zo ver moet komen dat ik hier een bericht moet gaan plaatsen...
Wat een ontzettend waardeloos geval wat hier klanten ''service'' heet.
Ik heb vorig jaar december (2021), nog geen jaar geleden een Samsung 32 inch Odyssey G7 aangeschaft.
Dit ding was in de basis prima, deze heb ik tot september dit jaar eigenlijk zonder problemen gebruikt.
De voorste matte laag kwam los van de behuizing.
Jammer, maar een foutje lig ik nog niet meteen wakker van.
Contact gezocht met Samsung Support en na wat heen en weer mailen kreeg ik een verzendlabel om het toestel onder garantie op te sturen naar een reparatie bedrijf.
Prima, zo gezegd zo gedaan.
Na een aantal weken het bericht gekregen dat het toestel niet meer te repareren is (??) en dat Samsung een besluit gaat doen wat het vervolg is.
Vervolg is dat ik bij mijn leverancier terecht moet voor vervanging of creditering.
Dikke vette pech, de leverancier is opgedoekt, deze bestaat niet meer.
Ik snap dat dit wettelijk zo werkt, maar ik wil een beroep doen op de garantie voorwaarden.
Hier staat namelijk duidelijk dat hier 3 criteria voor zijn; ik moet een aankoopbewijs hebben, het mag geen gebruiksschade zijn en het product moet binnen de EU zijn aangeschaft.
Aan alle 3 de voorwaarden voldoe ik, maar Samsung geeft niet thuis.
Ik krijg de deksel op mijn neus, Samsung doet niets voor mij.
Uit eindelijk reactie gehad, dit duurde weken, niet gekocht bij de Samsung webshop dus ik heb pech.
Product schijnt oorspronkelijk geleverd te zijn door Samsung Zweden, ik moest daar mijn gelijk maar gaan halen.
Samsung Zweden zegt dat ik gewoon bij Samsung benelux terecht kan voor vervanging voor mijn toestel, maar daar denkt Samsung benelux anders over.
Wat moet ik hier nou weer mee?
Ik stuur een werkend product op, en ik krijg helemaal niets noppes nada. Het advies was dat ik de creditering maar moest weigeren en daarmee ook nog even een factuur ging krijgen voor de onderzoekskosten voor een defect display die niet wordt gerepareerd.
Chapeau!
op 09-12-2022 01:43 PM
op 09-12-2022 02:49 PM
Ik heb een GRMS nummer : GRMS-0002621643
op 12-12-2022 02:09 PM
Hi @Luigi1k, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Wel wil ik je vragen om het contact te beperken tot één kanaal, zo behouden we het overzicht en voorkomen we ook misverstanden.
Wat het is het reparatienummer? Dan zoek ik je gegevens op en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn