Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung T5 als opstartschijf

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2020 12:52 AM)
620 Weergaven
Lau14
First Poster
Opties

Ik probeer een Samsung T5 portable ssd met 1TB in te stellen als opstartschijf voor mijn iMac. Lukt niet, omdat mijn iMac hem wel herkent maar niet kan activeren, omdat ik in het begin een wachtwoord heb ingesteld voor deze schijf (telefonisch gereset door Samsung). Ik heb hem geformatteerd (mac os uitgebreid journaled en guid-partitie) , maar telkens bij het opstarten herkent hij de schijf niet omdat dat oude wachtwoord (blijkbaar bij het formatteren blijven zitten) in de weg zit. Hoe kan ik dat verwijderen? Ik heb de samsung-software niet gebruikt.  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Lau14,

Je kunt het wachtwoord juist met de software deactiveren. Klik op de 'Set' knop op de startpagina van de SSD software, zet het slot van Aan naar Uit, voer je wachtwoord ter bevestiging in en klik op Opslaan. Het wachtwoord is nu uitgeschakeld.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Lau14,

Je kunt het wachtwoord juist met de software deactiveren. Klik op de 'Set' knop op de startpagina van de SSD software, zet het slot van Aan naar Uit, voer je wachtwoord ter bevestiging in en klik op Opslaan. Het wachtwoord is nu uitgeschakeld.

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Laat je even weten of het is gelukt met de tip van @KevinW? 👍

rsz-846676
0 Likes
Lau14
First Poster
Opties

Heel veel dank. Het is gelukt!

0 Likes