Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung printer ML-1665

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2017 01:40 PM)
1637 Weergaven
joksy
First Poster
Opties

Gaan we het toch proberen op deze manier wellicht een antwoord te vinden. Allereerst ben ik op zoek naar een handleiding waarin ook storingen worden genoemd.

Ten weede heb ik mijn printer afgesloten vervolgens naar een ander pand verhuisd en trachtte hem weer aan te sluiten, maar dan branden even de twee bovenste lampjes van het apparaat (aan de rechterkant bovenop), maar daarna waren die weer uit. Er gebuerde voor de rest niks. Heeft iemand een oplossing?

Met vriendelijke groet

joksy

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @joksy, wat balen dat je problemen ervaart met jouw printer 😞 Voor de optimale ondersteuning en hulp, raad ik je contact op te nemen met onze supportdesk. Hopelijk komen jullie eruit!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @joksy, wat balen dat je problemen ervaart met jouw printer 😞 Voor de optimale ondersteuning en hulp, raad ik je contact op te nemen met onze supportdesk. Hopelijk komen jullie eruit!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes