Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung monitor not found

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2017 08:09 PM)
1009 Weergaven
Mart
First Poster
Opties

Ik heb een curved monitor van Samsung C27F591FDU. De eerste 2 maanden werkte dat prima op mijn computer. Nu krijg ik al een aantal weken een vergroot beeld en verschijnt de mededeling "Samsung monitot not found".

Inmiddels ca. 6 keer gebeld met Samsung. Vrijdag en vandaag zou ik weer terug gebeld worden maar dat gebeurt gewoon niet............goed waardeloos dus die service!

Kan iemand mijn probleem oplossen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Mart,

Wat vervelend dat je nog niet bent teruggebeld.

9 van de 10 keer komt de melding "Samsung monitor not found" door de drivers in combinatie met de Samsung Multiscreen software. Samsung Multiscreen werkt alleen met Samsung monitors, en dus niet met een andere monitor.

Windows wilt nog wel eens automatisch drivers updaten en dan maar kiezen voor de Generic UPnP drivers in plaats van de echte Samsung drivers. Dus dan kunnen er inderdaad spontaan foutmeldingen optreden.

Zoek via Start naar Apparaatbeheer. Als het goed is vindt Windows een Apparaatbeheer in het Configuratiescherm. Open deze. Kies hier voor Monitors, klik rechts op de monitor en kies voor Stuurprogramma's bijwerken. Kies voor Op mijn computer zoeken naar stuurprogramma's en kies Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer. Kies hier voor de Samsung driver. Als de Samsung drivers nog niet geïnstalleerd zijn, kun je deze hier downloaden en installeren: http://www.samsung.com/nl/support/model/LC27F591FDUXEN/.

Heeft dit je probleem opgelost?

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Mart,

Wat vervelend dat je nog niet bent teruggebeld.

9 van de 10 keer komt de melding "Samsung monitor not found" door de drivers in combinatie met de Samsung Multiscreen software. Samsung Multiscreen werkt alleen met Samsung monitors, en dus niet met een andere monitor.

Windows wilt nog wel eens automatisch drivers updaten en dan maar kiezen voor de Generic UPnP drivers in plaats van de echte Samsung drivers. Dus dan kunnen er inderdaad spontaan foutmeldingen optreden.

Zoek via Start naar Apparaatbeheer. Als het goed is vindt Windows een Apparaatbeheer in het Configuratiescherm. Open deze. Kies hier voor Monitors, klik rechts op de monitor en kies voor Stuurprogramma's bijwerken. Kies voor Op mijn computer zoeken naar stuurprogramma's en kies Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer. Kies hier voor de Samsung driver. Als de Samsung drivers nog niet geïnstalleerd zijn, kun je deze hier downloaden en installeren: http://www.samsung.com/nl/support/model/LC27F591FDUXEN/.

Heeft dit je probleem opgelost?

kevin-sig
0 Likes