Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Printer CLX-3185FW geeft vage print

(Onderwerp aangemaakt op: 24-03-2017 01:44 PM)
1849 Weergaven
Peter11
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb een printer, de CLX-3185FW

Kortgeleden geeft hij vage afdrukken. Inmiddels heb ik de cartridges vervangen. Het leek dat hij naarmate er prints gemaakt werden dat het langzaamaan weer donkerder en naar behoren werd. Helaas blijkt dat hij toch vaag blijft.

De printer geeft verder geen meldingen aan van vervanging, sterker nog, als ik een rapport uitdraai dan blijkt alle items nog nauwelijks verbruikt te zijn. Ook ziet de printer er van binnen niet vervuild uit.

Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn? Wellicht toch een item vervangen o.i.d.?

Met vriendelijke groet, Peter 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Peter11, dat lijkt me niet handig! Als ik het goed heb begrepen, worden de prints niet helemaal duidelijk afgedrukt.

Kun je de handleiding openen? Vervolgens mag je kiezen voor tabblad Problemen oplossen.  Kies voor Andere problemen oplossen en daarna Problemen met de afdrukkwaliteit. Hier staan een aantal stappen en handelingen die je kunt proberen en uitvoeren. Laat je me weten of dat heeft geholpen? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Peter11, dat lijkt me niet handig! Als ik het goed heb begrepen, worden de prints niet helemaal duidelijk afgedrukt.

Kun je de handleiding openen? Vervolgens mag je kiezen voor tabblad Problemen oplossen.  Kies voor Andere problemen oplossen en daarna Problemen met de afdrukkwaliteit. Hier staan een aantal stappen en handelingen die je kunt proberen en uitvoeren. Laat je me weten of dat heeft geholpen? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Heb je nog iets gehad aan de tips Peter?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Bart1964
First Poster
Opties

Ik heb ook een CLX-3185 de trommel en cartriges gewisseld. Hij heeft een tijdje goed geprint en nu print hij niet op het middel van de A4 pagina.  Dus witte colom van ongeveer 5 cm in het midden. Ik heb alle cartriges eruit gehaald en ook de groene trommel. Allemaal gepoetst en gedraaid. Dit hielp niet nog steeds een witte lege streep in het midden. Weet iemand raad?

0 Likes