Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

PBP op breedbeeldmonitor

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2020 09:11 PM)
3509 Weergaven
ECN
Apprentice
Opties

Beste mensen,

Ik heb een LC49J890 computermonitor. Ik begrijp de handleiding daarvan niet waar het gaat om '"bronnen" en de PIP/PBP optie. Computer 1 is aangesloten op de displayport, computer 2 op een van de drie mini-usb aansluitingen. Ik heb een toetsenbord en muis ook op de monitor aangesloten om ook de functie te kunnen gebruiken daarmee beide computers te bedienen (niet tegelijkertijd natuurlijk). Uit de handleiding kan ik niet destilleren wat ik moet doen om dit werkend te krijgen. Kan iemand mij daarbij helpen alsjeblieft?

Bvd

ECN

0 Likes
Spring naar oplossing
24 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

In je eerste bericht gaf je aan dat je de: LC49J890 hebt, maar je hebt de LC49GH90DMUXEN, daar zit dus wel een verschil in.

rsz-846676
0 Likes
ECN
Apprentice
Opties

Sorry. Ik weet niet meer waar ik dat eerste typenummer vandaan heb.

Betekent dit dat het hele kvm-verhaal niet geldig voor deze monitor?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

In de handleiding van deze monitor wordt daarover inderdaad niets over gezegd, ik ben bang dat het daarom niet mogelijk is op deze monitor.

rsz-846676
0 Likes
ECN
Apprentice
Opties

Heel erg bedankt, Bruce, voor je inzet en hulp. Excuses dat ik niet meteen het juiste typenummer vond. Ik schaam me dood.

Jammer dat dit scherm geen kvm-switch heeft. Ik hoopte even dat mijn toetsenbord dat zou hebben, maar dat is ook niet zo. Ik zal dus met dubbele toetsenborden en muizen blijven zitten.

Nogmaals dank,

en vriendelijke groet,

Erik

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen probleem, we hebben in ieder geval duidelijkheid 😉

rsz-846676
0 Likes