Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

NPO Start error op laptop, app werkt wel gewoon op mijn mobieltje

(Onderwerp aangemaakt op: 22-08-2024 09:48 PM)
934 Weergaven
Sterre1963
Explorer
Opties

Ik kijk al jaren #NPOStart /  Plus op mijn Samsung #laptop en mobieltje. Sinds vanavond krijg ik onderstaande melding op mijn Samsung laptop, terwijl ik wel gewoon toegang heb op mijn mobieltje:

"403 FOUT Aan het verzoek kon niet worden voldaan. Verzoek geblokkeerd. We kunnen op dit moment geen verbinding maken met de server voor deze app of website. Mogelijk is er te veel verkeer of is er een configuratiefout."

Op internet wordt gemeld dat er geen storingen zijn. Wie weet raad?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Duidelijk! 

Goed dat je zelf het een ander hebt uitgeprobeerd. Heb je eventueel ook de cachegeheugen en cookies van jouw webbrowser proberen te verwijderen? Dit kan via: Instellingen en meer > Instellingen > Privacy, zoeken en services. Navigeer naar de sectie 'Browsegegevens wissen' en selecteer 'Kies wat u wilt wissen' naast 'Browsegegevens nu wissen'. Kijk of dit voor enig verschil zorgt.

Groetjes,

Carina

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Sterre1963,

Bedankt voor jouw bericht! Wat is de volledige modelcode van jouw laptop? 

Groetjes,

Carina

Sterre1963
Explorer
Opties

Goedemorgen Carina,

Dank voor jouw reactie 😊

Samsung Galaxy Book2 15 NP750XED-KB2NL

Ik heb als browser standaard Edge ingesteld. Tot gisteravond nooit problemen gehad met NPO Sart/Plus op laptop. Kan nog steeds niet op de website komen. Melding gelijk aan die van gisteren.

Heb Chrome gedownload, maar dat maakt geen verschil.

Bij NPO Start vraag neergelegd, maar daar krijg je geen antwoord.

Hoop dat jij me misschien verder kunt helpen. 

0 Likes
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt voor de verdere toelichting! 

Kun je wel probleemloos op andere streaming websites browsen? Is jouw Galaxy Book2 helemaal up-to-date? En heb je de laptop eventueel opnieuw opgestart?

Groetjes,

Carina

Sterre1963
Explorer
Opties
Ik heb geen Netflix of HBO, dus kan dat niet testen. Spotify werkt wel gewoon.
Mijn laptop wordt automatisch van updates voorzien. Heb nog even gekeken, en is helemaal bijgewerkt.
Ik heb mijn laptop al tig keer opnieuw gestart en volledig afgesloten en opnieuw gestart.vanochtend kreeg ik even de startpagina van NPO Start te zien, naar toen ik daarop klokte jwam gelijk de foutmelding weer in beeld. En daarna steeds gelijk de foutmelding.
0 Likes
Oplossing
carinadsp
Moderator
Moderator
Opties

Duidelijk! 

Goed dat je zelf het een ander hebt uitgeprobeerd. Heb je eventueel ook de cachegeheugen en cookies van jouw webbrowser proberen te verwijderen? Dit kan via: Instellingen en meer > Instellingen > Privacy, zoeken en services. Navigeer naar de sectie 'Browsegegevens wissen' en selecteer 'Kies wat u wilt wissen' naast 'Browsegegevens nu wissen'. Kijk of dit voor enig verschil zorgt.

Groetjes,

Carina

Sterre1963
Explorer
Opties
Ik heb gisteravond gelijk rigoureuze
de hele browsergeevhiedenis gewist. Maar zonder resultaat (behalve dan dat ik heel veel weer in moest stellen 😉). En na dit alles wist ik het 3vht niet meer.

Groetjes
0 Likes
Sterre1963
Explorer
Opties

Hoi Carina,

Bedankt voor het meedenken 😊 Het probleem is spontaan opgelost. Denk dat de bug bij de NPO zat. Gistermiddag toegang tot de website maar kreeg ik bij doorklikken weer die 403 foutmelding te zien. Net opnieuw geprobeerd en nu kan ik weer programma's kijken.

Fijne zondag!