Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Monitor LS49AG950NUXEN display port

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2021 11:01 AM)
1236 Weergaven
Bizantura
Apprentice
Opties

De monitor LS49AG950NUXEN werkt via HDMI maar niet op display port.   Gebruik de bijgeleverde kabel uit de verpakking en heb al op alle versies geprobeerd zijnde 1.1 - 1.2 - 1.4.

Software heb ik gebracht naar M-A9549GGPA-1008.0

Gebruik Geforce Versie 496.76 - releasedatum 16/11/2021 op een Zotac 3090 grafische kaart.

Besturingssysteem : Windows 11

Ik zou graag gebruik maken van 240Hz ipv 144Hz maar ik ben uitgedacht qua oplossingen.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bizantura
Apprentice
Opties

Om af te sluiten ik heb mijn doos bedradingen bovengehaald en gelukkig zat daar een kwalitatieve Display Port draad in die het ganse probleem oplost.

De schaling in 120 Hz was correct maar niet die van 240 Hz die stond op 200% ipv 100%.

Eind goed al goed en kan ik nu ten volle genieten van wat dit mooi scherm allemaal bied.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ander apparaat proberen?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Bizantura
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord.

Goed idee maar mijn reserve computer met een RTX 1080TI geeft zelfde probleem.

Geen display port enkel HDMI.

0 Likes
Oplossing
Bizantura
Apprentice
Opties

Om af te sluiten ik heb mijn doos bedradingen bovengehaald en gelukkig zat daar een kwalitatieve Display Port draad in die het ganse probleem oplost.

De schaling in 120 Hz was correct maar niet die van 240 Hz die stond op 200% ipv 100%.

Eind goed al goed en kan ik nu ten volle genieten van wat dit mooi scherm allemaal bied.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Nou ja zeg, da's al de tweede keer dat ik braaf een antwoord typ terwijl er al nieuwe berichten onderweg waren.

Hoe dan ook, fijn om te horen dat de kabel verschil maakt en ik wens je er nog een boel plezier mee!

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Bizantura
Apprentice
Opties

Toch fijn om te zien dat er vanuit Samsung moderatie antwoord bereidheid is.

Ben achteraf toch blij dat het niet nodig was en het probleem enkel een "draad" betrof.

In elk geval bedankt JoerIS.