07-01-2021 04:45 PM - bewerkt 07-01-2021 04:45 PM
Ik heb in april van 2018 een scherm van Samsung (SAMSUNG LC27HG70QQUXEN) aangekocht. Recent heb ik problemen met het opstarten van het scherm, het scherm toont rare strepen en blijft een lange tijd onbruikbaar. Na een paar minuten wachten is het scherm dan opgewarmd en werkt het als het moet. Na wat onderzoek te doen hierover blijkt dit een veel voorkomende fabricantsfout te zijn met de Samsung schermen. (Samsung qled warmup problems). Het scherm was gelukkig nog bruikbaar, maar recent begint het scherm sporadisch uit te vallen, waardoor het echt niet meer bruikbaar is. Is er een manier om dit op te lossen? Er is niets met het scherm gebeurt waardoor deze schade hoort te voorkomen.
Ik heb al geprobeerd via Whatsapp of Messenger hulp te krijgen, maar bij Messenger krijg ik geen antwoord en bij Whatsapp stopte ze plots met te antwoorden.
op 08-01-2021 05:55 AM
op 08-01-2021 09:31 AM
Dat probeer ik, maar er staat geen optie hun website voor het repareren van monitoren en ik krijg geen contact met de klantenservice..
op 08-01-2021 10:32 AM
Hi @RobbeV95,
Waar heb je hem precies gekocht? Je kunt hem sowieso via de verkoper ter reparatie aanmelden.
Anders kun je mij een privebericht sturen, dan kun je een formulier invullen, die ik vervolgens voor je doorzet, zodat mijn collega's een reparatieverzoek kunnen indienen 👍
op 08-01-2021 11:22 AM
Dat zou super zijn, ik heb je een berichtje gestuurd