Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Members shop misleiding

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2024 10:33 AM)
283 Weergaven
Manon1974
Pioneer
Opties
Goedemorgen, ik wilde mijn Galaxy book 2 inruilen via de membershop. Bij de Galaxy book 4 350 die ik wil aanschaffen via deze membersshop staat dat er 100 euro extra inruil korting van toepassing is. Deze word echter niet doorberekend. Nou schijnt die extra korting niet te gelden voor de membershop, dit is natuurlijk behoorlijk misleidend.

0 Likes
9 Antwoorden
Manon1974
Pioneer
Opties
Deze actie bedoel ik20240529_111025_1000018045_1716973826.jpg
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Manon1974,

Bedankt voor jouw bericht. Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het intern doorgestuurd voor het corrigeren. Kan je mij een privé-bericht sturen. Ik bekijk dan de mogelijkheden voor een compensatie.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Manon1974
Pioneer
Opties
Als het goed is heb je een prive bericht van me gehad? Gr Manon
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Manon1974,

Ik heb het ontvangen. Ik wacht nog op een reactie van mijn collega van de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Manon1974
Pioneer
Opties
Helaas nog niets vernomen over een mogelijke compensatie..en nog steeds word er geadverteerd met 100 extra inruilkorting..
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Manon1974,

Kan je mij een privé-bericht sturen met jouw persoonlijke informatie, waaronder telefoonnummer en e-mailadres. Aangezien we nog geen feedback hebben ontvangen maak ik een ticket aan voor onze Interne afdeling. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Manon1974
Pioneer
Opties
Goedemorgen, heb je mijn contactgegevens gekregen en doorgestuurd? Inmiddels is de betreffende promotie al weer verlopen dat is wel spijtig...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Manon1974,

Ik heb net intern een herinnering gestuurd. Vandaag of morgen kom ik bij je terug. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Manon1974,

Ik heb intern een herinnering gestuurd, omdat ik nog geen terugkoppeling had ontvangen. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes