Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

LC27HG70 weergeeft artefacten bij cold-boot, maar gaat uiteindelijk weg (koudere omgevingstemperatuur versterkt het effect)

(Onderwerp aangemaakt op: 01-10-2019 08:22 PM)
654 Weergaven
Aethares
Student
Opties

Ik heb sinds enige dagen geleden een probleem met mijn monitor. Bij cold-boot (of nadat deze een tijdje in standby is geweest) weergeeft het scherm artefacten in de vorm van horizontale en verticale strepen (zie foto's).

Het gekke is dat dit uiteindelijk vanzelf weggaat.

Ik heb online gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem. Is dit een bekend probleem? En wat zijn de mogelijkheden?

IMG_20191001_194613IMG_20191001_194606IMG_20191001_194454

Tags (1)
0 Likes
4 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Ai! Dat ziet er niet goed uit. Heb je toevallig al een andere kabel geprobeerd? Dat kan eventueel het probleem verhelpen.

Zowiezo is dit geen goed teken, of de kabel zit niet helemaal lekker of het scherm is het aan het begeven. Indien een andere kabel het niet oplost lijkt het mij verstandig om de monitor aan te melden voor de garantie indien de monitor hier nog onder valt.
0 Likes
Aethares
Student
Opties

Ik heb zowel een andere kabel als een andere poort geprobeerd. Daar ligt het niet aan, want zelfs het scherm wat ik krijg als er geen input gedetecteerd is vertoond deze problemen. Het rare is dat dit probleem uiteindelijk wel weggaat (enkele tot tientallen minuten), maar dit hoort natuurlijk niet.

0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Zit je scherm nog in de garantie? Het lijkt er op dat deze helaas stervende is en in dat soort situaties kan je beter gewoon op tijd zijn :winking-face:
0 Likes
Aethares
Student
Opties

Gelukkig wel ja. heb meteen een RMA aangevraagd bij de verkoper.

0 Likes