Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy pro Book2 13.3 i7.

(Onderwerp aangemaakt op: 09-02-2024 10:04 PM)
891 Weergaven
ClapMax
First Poster
Opties
Ik heb sinds vorige maand een nieuwe laptop van Samsung (na 10 jaar werd het tijd voor een vervanging). Mijn keuze is gegaan naar de Book2. Echter meteen bij de installatie kreeg ik al ballonnetjes over mijn scherm.

Tot mijn ergenis gaat mijn cursor heletijd naar een ballon, waardoor ik de laptop eigenlijk niet kan gebruiken. Na elke 5 minuten de laptop opnieuw opstarten lijkt mij ook niet gebruiksvriendelijk. Voor de aanschafprijs had ik wel wat beters verwacht.

Wie kan mij helpen hiermee? Ik vind het te absurd voor woorden. Tijdens het typen zit ik al meer dan 30 minuten in de wacht aan de telefoon en dat een gloednieuwe laptop zulke gebreken vertoond.
0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Zou je een foto kunnen delen van deze ballonnen? Waarschijnlijk is het iets wat je uit kunt zetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ClapMax
First Poster
Opties
Vreemd als het een instelling is. Het is hoogst irritantIMG-20240208-WA0004_179316_1707385335.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Daarom vroeg ik ook een foto omdat het me niet bekend voorkomt. Dit ziet er wel zeer apart uit. Zijn deze altijd aanwezig? Of alleen soms.
ClapMax
First Poster
Opties
De interval is tussen de 5 en 10 minuten. Soms is het 1, alsof je met de pen het scherm aanraakt.

Maar sinds gebruik nog verre van plezier er van
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
https://r1.community.samsung.com/t5/galaxy-books/galaxy-book-360-touch-screen-have-several-circles-o...

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/a-row-of-circles-in-my-screen/1c0e9950-d9b6-42...

https://youtu.be/KMO1p7rplM0?si=Wn7mBRhS4tRuTVGE

Ik ben niet bekend met deze circels maar dit is alles wat ik kon vinden na een snelle search op Google.

Als die YouTube video niet het probleem oplost dan zit je waarschijnlijk met een defect display.

Heb je dit bij Samsung besteld? Zo ja wat is het ordernummer?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Is het al gelukt?
ClapMax
First Poster
Opties

Ik heb de touchscreen nu uitgezet, echter zou dit niet de oplossing moeten zijn.

De laptop is aangekocht bij Ibood in December. Pas in gebruik genomen 2 weken geleden.

Bedankt voor de hulp, toch zou ik mijn laptop optimaal willen gebruiken. Dus ik hoop dat ik ooit nog een antwoord krijg van Samsung Helpdesk.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Clapmax,

Bedankt voor jouw bericht en foto. Wanneer de Book 2 helemaal up-to-date is en na een fabrieksherstel de issue er nog steeds is raden we aan dat een monteur er naar gaat kijken. Zie onderstaande link voor het aanmelden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
ClapMax
First Poster
Opties
De link mis ik
0 Likes