Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Book2 pro 360

(Onderwerp aangemaakt op: 17-11-2022 05:41 PM)
547 Weergaven
igor112
Journeyman
Opties
Ik heb en vraag over mijn book 2 pro 360 ik had die een week geleden gekocht en ik ben op die moment betje teleurgesteld over de batterij van die laptop samsung zegt dat die boven de 20 uur kan gaan maar bij mij kan die max 5 uur weet iemand misschien hoe het komt?
0 Likes
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @igor112, goedemorgen.

Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Ook de jouw nieuwe Galaxy Book2 Pro 360 maakt gebruik van een slimme batterij. Jouw Galaxy Book2 zal je gebruikerspatronen gaan analyseren om het verbruik te optimaliseren, dit kan even duren,

Als ik op onze website kijk bij de Galaxy Book2 Pro 360 zie ik geen informatie terug over de 20 uur welke jij benoemt, ik ben dan ook erg nieuwsgierig waar dit staat  😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
igor112
Journeyman
Opties
Dankuwel ik ben zo wel tevreden over die laptop en ik hoop zo als u zeg dat die batterij na een tijdje beter word maar ik was in het waar gebracht door en video op YouTube dar zei iemand dat samsung het vermeld maar ik kijk net op jullie website en ik vind het ok niet terug
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat goed om te lezen dat je Book verder goed in de smaak is gevallen 💙 De accu zal zeker wel beter worden, echter of je in de buurt gaat komen van de 20 uur betwijfel ik. 

Uiteraard wens ik je heel veel gebruiksplezier toe met jouw Galaxy Book en heb je vragen of hulp nodig dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
luccae
Explorer
Opties
Dag Igor en MartijnK
Ik heb hetzelfde probleem als Igor en na ongeveer twee maanden blijft de levensduur van de batterij rond die 5a6 uur hangen. Dus ik heb niet de ervaring dat de laptop mijn gebruik is gaan optimaliseren qua batterij.
Hieronder stuur ik u tevens de test van tom's guide waarbij duidelijk ongeveer 12 uur levensduur van de batterij bij normaal gebruik ervaren wordt.
Verder leest men nog op internet gelijkaardige beleving zonder dat er een oplossing komt. Mag ik concluderen dat er toch een percentage van de productie van de Book2 pro kampt met deze problematiek?
Ik zou het heel hard appreciëren dat dit terdege aangekaart wordt bij de technische top van Samsung en dat betrokken partijen een update van firmware aangeboden wordt om het euvel te verhelpen. Dit uiteraard in de veronderstelling dat het geen hardware probleem is. Ik neem 2wekelijks een battery report en hierop blijkt dat de 68wh goed is, vandaar.
0 Likes
luccae
Explorer
Opties
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer jouw batterij niet goed is kan je via de website de Galaxy Book aanmelden voor een reparatie: Reparatieservice | Aanmelden | Samsung Nederland In het servicecentrum wordt jouw Galaxy Book verder onderzocht. Ook kunnen zij daar eventuele software issues onderzoeken en dit aankaarten bij de juiste afdeling.

Groeten,

Martijn

0 Likes
luccae
Explorer
Opties
Beste Martijn,

Andermaal van harte dank voor uw antwoord. Ik vermoed dat u medewerker bent van Samsung.

Ik heb reeds contact gehad met uw collega's van het servicecentrum en ik beken dat men heel vriendelijk is. Echter moet ik tevens stellen dat ik moeilijk kan begrijpen dat, in huidige tijden, met de huidige technologie, geen service op afstand kan geboden worden. U kan vast begrijpen dat men een laptop niet graag weken mist (met bovendien risico's van beschadiging tijdens transport).

Gezien wereldwijd hetzelfde issue over battery drain en ongewoon minder batterijduur voorkomt, veronderstel ik toch dat men bij Samsung intussen wel vele laptops onderzocht heeft op datzelfde probleem. Men moet intussen toch wel een oplossing kennen voor het probleem en zou nu toch al moeten kunnen stellen wat de oplossing voor ons voorkomend probleem is.

Waarom dan niet, zoals bijvoorbeeld in de autosector, laptops met deze problematiek terugroepen?

Op websites van Samsung staat vaak het bedrijfscredo dat Samsung absolute tevredenheid van de consument nastreeft. Op reviews over de galaxy books maakt men vaak gewag dat deze de competitie met de ibooks van Apple beginnen te evenaren. Allemaal ontzettend positief voor Samsung. Maar... waarom dan niet dat extra vertrouwen in de consument die zijn probleem meegeeft?

Mag ik u uitnodigen om iemand van uw technische collega's mij te laten contacteren? Iemand die bereid is om met bijvoorbeeld Teamviewer een kijkje binnenin mijn laptop te nemen zonder dat ik die moet opsturen? Ook voor Samsung moet dit toch een rendabel alternatief zijn om voorafgaandelijk op het ontvangen van toestellen te screenen of überhaupt een oplossing op softwarevlak mogelijk kan zijn.

Hopend op uw klantgericht begrip,
Met al mijn sympathie,
Luc
0 Likes
luccae
Explorer
Opties
@ Igor112.

Igor,

Hebt u uw laptop opgestuurd voor service en zo ja, wat is jouw bevinding?

Dank voor uw antwoord
Luc
0 Likes