Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Community Newsroom

Blijf up to date met nieuws en tips rondom Samsung, je favoriete producten en Community events

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Galaxy Unpacked Challenge: over welke nieuwe features droom jij?

BruceH
Community Manager
Opties

NL_630x990.png

NL_CTA_630x195.png

NL_640x843.pngNL_630x941.png

legal.png

14 Opmerkingen
mollie319
Big Cheese
Opties
Ik zie graag nieuwe features in de camera sectie. Met name nieuwe brute hardware, gekoppeld met waanzinnige Galaxy AI features op deze Galaxy Unpacked.

Just bring it ON!
RickRoll
First Poster
Opties

Unpacked 2024 

Abdoadam
First Poster
Opties
I want galaxy avatar
Coenox
Journeyman
Opties
Ik ben niet zo veeleisend: een batterij die wat langer meegaat en Magsafe ingebouwd zou voor mij al reden zijn om van de S23 Ultra over te stappen op de S25 Ultra
ClausJZ
Black Belt 
Opties
Tja, de camera. Dat de Galaxy Unpacked mij compleet omver blaast met geweldige nieuwe camera updates, dat samen met verder ontwikkelde AI en dan speciaal de S25 Ultra. Ik kijk er naar uit.. 😊
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik zou graag een camera / AI feature willen zien tijdens Galaxy Unpacked waarbij de AI zo geavanceerd is dat onderdelen van je foto's / video's die niet scherp zijn om wat voor reden dan ook gelijk na het maken scherp worden gemaakt zonder dat je merkt of ziet dat het is bewerkt.

Ajay-A
Community Manager
Opties
Een nog verdere integratie met Gamepass, waarbij je bij alle spellen de touchscreen kan gebruiken als controller.
Meer nabewerkingsopties voor genomen foto's zijn altijd handig.
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat Bixby door LLM een échte persoonlijk assistent wordt, die aan agendabeheer doet en gegevens uit andere apps zoals Samsung Health gebruikt om een volledig beeld van ons te hebben en zo optimaal te kunnen bedienen.

JAMES4578
Samsung Members Star ★★
Opties

zeker veel om naar uit te kijken!Bizby naar een nieuw niveau tillen, zoals @KevinW vermeldt, zou geweldig zijn,   geavanceerder en geïntegreerder.  speculatie dat Samsung Bixby zal upgraden met een beter begrip van lange, complexe opdrachten

Moppie23
First Poster
Opties
Schermbeveiliging uitzetten
jevani
Pioneer
Opties
Ik zou graag ai willen zien op modellen zoals de a14 unpacked
mboers
First Poster
Opties
Ik wil de nieuwe feature zien waar ik mee kan bellen. Echt heel benieuwd naar. Ik kan niet wachten
ErwinS70
Explorer
Opties
Ik zou graag in galaxy unpacked de volgende feature willen zien. In samsung DEX mode zou ik graag linux apps kunnen willen installeren en gebruiken. Ik heb dan geen extra laptop meer nodig.
Ramzi_delta
First Poster
Opties
One ui 7.0 and 7.1