Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SSD slots laptop

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2025 09:17 PM)
521 Weergaven
Members_Ltk0FiI
Student
Opties

Ik zoek een laptop met twee slots voor een SSD. Hoe kan ik zo'n laptop makkelijk vinden? De site biedt daarvoor geen filter. Ik kan het soms vinden, diep in de specs. Maar dat is relatief veel werk. Customer service kan me ook niet hepen. Als er één latop die voorziening heeft, heeft de hele serie die dan? Dan kan ik het per serie onderzoeken. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ltk0FiI,

Ik heb het kunnen voor je navragen. Op onze website hoort het bij "Opslagcapaciteit' te  staan. Zie hiervoor de onderstaande afbeelding als voorbeeld.

Dit houdt in dat het 2e slot nog vrij is. 

Aan de onderkant van de Galaxy Books zitten zo'n 4 schroefjes, 2 boven en 2 onder. Deze schroef je los en vervolgens haal je de bodemplaat van de laptop af. 

Daaronder verschijnt dan het bezette en het vrije SSD slot.

Je kan ons gerust laten weten of je er zo uitkomt en of je nog vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ltk0FiI,

Bedankt voor jouw interesse in onze laptops! Ik help je graag verder. Ik vraag het intern voor je na aan de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Ltk0FiI,

Ik heb het kunnen voor je navragen. Op onze website hoort het bij "Opslagcapaciteit' te  staan. Zie hiervoor de onderstaande afbeelding als voorbeeld.

Dit houdt in dat het 2e slot nog vrij is. 

Aan de onderkant van de Galaxy Books zitten zo'n 4 schroefjes, 2 boven en 2 onder. Deze schroef je los en vervolgens haal je de bodemplaat van de laptop af. 

Daaronder verschijnt dan het bezette en het vrije SSD slot.

Je kan ons gerust laten weten of je er zo uitkomt en of je nog vragen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes