Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear 360 werkt niet meer.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-04-2018 12:50 PM)
1095 Weergaven
Kitty81
Student
Opties

Ik heb sinds afgelopen zomer een Samsung Gear 360 in mijn bezit. Heel geinig cameraatje, zeker op vakantie veel gebruikt. Na de vakantie is hij eigenlijk de kast in verdwenen en met de wintersport is hij er weer uit gehaald. Tijdens het skiën wilde ik de camera gebruiken, maar helaas deed hij het niet meer. Opladen lukt ook niet en ik krijg m dus niet meer aan. Wat te doen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Kitty,

aanmelden voor reparatie!

https://www.samsung.com/nl/reparatie/

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hoi @Kitty81, als jouw Gear 360 defect is, kun je 'm inderdaad zoals @Rohit aangaf, het beste aanmelden voor reparatie. Je hebt twee jaar fabrieksgarantie, dus zonder gebruikersschade kan dit kosteloos gedaan worden.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Kitty81
Student
Opties

Ik heb de Gear gister idd aangemeld voor reparatie. Hij wordt zo opgehaald. Het is gewoon garantiewerk, dus hopelijk kunnen ze m maken.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, fijn dat je dat inmiddels hebt kunnen doen! Ik vertrouw erop dat je 'm snel weer werkend in handen hebt 👍 ^Tim

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes