Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Barst scherm galaxy book 2 pro 360

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2024 07:48 PM)
330 Weergaven
JFeijen
First Poster
Opties

Goedenavond,

Vorig jaar februari 2023 heb ik de samsung galaxy book 2 pro 360 gekocht voor mijn werk deze laptop voldeed aan alle prestatie waarvoor ik deze nodig zal hebben.

Deze heeft het bijna een jaar volgehouden tot de gebreken begonnen. Medio januari 2024 kwam er spontaan een barst in het scherm van de laptop. (Deze staat 24-7 stil op mijn bureau) na wat onderzoek bleek dat dit een veel voorkomend probleem te zijn waar samsung zelf nog niet aan wou toegeven. Deze laptop is destijds na wat moeite onder de garantie gerepareerd en een compleet nieuw scherm opgezet. Nu echter een dikke maand later zit er opnieuw een barst in het scherm en zou deze dus opnieuw opgestuurd moeten worden ter reparatie. 

Als ik deze desbetreffende laptop voor school of iets dergelijks zou gebruiken was dit probleem niet zo groot geweest (buitenom dat niet hoort bij een product waar je 1600 euro voor betaald). Echter draai ik hier mijn gehele bedrijf op en ben ik deze laptop hier voor nodig en kan niet weer binnen een dikke maand een x aantal dagen zonder laptop. Ik heb hier namelijk wel mijn verantwoording en leververplichting in naar mijn klanten. Hier telefonisch contact over gehad met samsung hoe dit op te lossen. Nou dan begint het. Eerst wordt je een x aantal keer doorverbonden tot de juiste afdeling en daar wordt gezegt dat je een appje moet sturen. Ik een appje opgesteld en verstuurd. Voordat hier überhaupt op gereageerd wordt ben je een week verder onder het mom van dat het erg druk is op de app. Hier wordt vervolgens totaal geen service geboden en wordt je snel afgekapt dat je het product maar moet opsturen zodat hun ernaar kunnen kijken. 

Vroegtijdige koopontbinding is niet mogelijk hiervoor zal het product 3x opgestuurd moeten worden. 

Voor duizenden euro's hier aan elektronica gekocht. Maar als er service geboden moet worden dan ho maar.

Iemand hier ervaring mee voor geschikte oplossing of toch hoe je een koop vroegtijdig kan ontbinden door totaal geen vertrouwen meer te hebben in het product?

 

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JFeijen,

 

Bedankt voor jouw bericht.  Heb je een reparatienummer voor mij? Ik kan dan e.v. een dossier aanmaken voor onze Escalatieafdeling.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes