Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

s27r650fdr USB-C

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2024 11:26 AM)
592 Weergaven
Coen Cohen
Apprentice
Opties

Op mijn werk gebruik ik mijn Dell lattitude 3340 13i5-1335U laptop, en sluit deze via één USB-C kabel aan op twee beeldschermen. Hierdoor kan ik de twee externe beeldschermen gebruiken, het toetsenbord en de muis, én mijn laptop wordt gevoed.

Thuis heb ik de Samsung s27r650fdr beeldscherm staan, en zover ik kan zien fungeert deze als hub. Hoe (met welke kabels input/output) sluit ik de laptop met één kabel aan, net zoals het op mijn werk functioneert? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Coen,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan jouw wens hiervoor goed begrijpen, dat zou inderdaad erg handig zijn. Hoewel HDMI 2.1b wel de functie heeft om als een stroomkabel ook te dienen moet de poort van de monitor daarvoor wel zijn ontworpen. Jouw monitor ondersteund dat niet. Het heeft wel een USB-HUB, alleen niet voor stroom. Ik hoop dat je desondanks volledig van jouw monitor kan genieten. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Als je laptop hdmi heeft sluit je het daar op aan met een hdmi kabel. De monitor heeft 1 hdmi en 1 vga aansluiting.
Coen Cohen
Apprentice
Opties

Dank voor je reactie. HDMI laadt mijn laptop niet op, hiervoor zal ik dan alsnog een aparte stroomvoorziening moeten aansluiten. 
Mijn wens is, om net als op mijn werk, met één kabel alles aan te sluiten:

• Verbinding met het externe beeldscherm (zowel beeld als geluid)
  • Bediening van muis en toetsenbord
  • Stroomvoorziening van de laptop

Naar mijn weten zou dit moeten gaan (zover mijn beperkte kennis reikt) omdat de Samsung s27r650fdr als hub kan functioneren. Klopt dit?

0 Likes
Coen Cohen
Apprentice
Opties

Niemand die mij hierbij kan helpen?

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Coen,

Bedankt voor jouw bericht. Ik kan jouw wens hiervoor goed begrijpen, dat zou inderdaad erg handig zijn. Hoewel HDMI 2.1b wel de functie heeft om als een stroomkabel ook te dienen moet de poort van de monitor daarvoor wel zijn ontworpen. Jouw monitor ondersteund dat niet. Het heeft wel een USB-HUB, alleen niet voor stroom. Ik hoop dat je desondanks volledig van jouw monitor kan genieten. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Coen Cohen
Apprentice
Opties

Dank voor je antwoord, deze informatie had ik uit de gebruiksaanwijzing niet terug kunnen vinden. In deze wetenschap kan nu een mooie oplossing zoeken voor mijn 'probleem'.