13-12-2024 11:26 AM - bewerkt 13-12-2024 01:08 PM
Op mijn werk gebruik ik mijn Dell lattitude 3340 13i5-1335U laptop, en sluit deze via één USB-C kabel aan op twee beeldschermen. Hierdoor kan ik de twee externe beeldschermen gebruiken, het toetsenbord en de muis, én mijn laptop wordt gevoed.
Thuis heb ik de Samsung s27r650fdr beeldscherm staan, en zover ik kan zien fungeert deze als hub. Hoe (met welke kabels input/output) sluit ik de laptop met één kabel aan, net zoals het op mijn werk functioneert?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-01-2025 11:17 AM
Hallo Coen,
Bedankt voor jouw bericht. Ik kan jouw wens hiervoor goed begrijpen, dat zou inderdaad erg handig zijn. Hoewel HDMI 2.1b wel de functie heeft om als een stroomkabel ook te dienen moet de poort van de monitor daarvoor wel zijn ontworpen. Jouw monitor ondersteund dat niet. Het heeft wel een USB-HUB, alleen niet voor stroom. Ik hoop dat je desondanks volledig van jouw monitor kan genieten. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay
op 16-12-2024 07:23 AM
op 16-12-2024 11:56 AM
Dank voor je reactie. HDMI laadt mijn laptop niet op, hiervoor zal ik dan alsnog een aparte stroomvoorziening moeten aansluiten.
Mijn wens is, om net als op mijn werk, met één kabel alles aan te sluiten:
Naar mijn weten zou dit moeten gaan (zover mijn beperkte kennis reikt) omdat de Samsung s27r650fdr als hub kan functioneren. Klopt dit?
op 13-01-2025 11:11 AM
Niemand die mij hierbij kan helpen?
op 16-01-2025 11:17 AM
Hallo Coen,
Bedankt voor jouw bericht. Ik kan jouw wens hiervoor goed begrijpen, dat zou inderdaad erg handig zijn. Hoewel HDMI 2.1b wel de functie heeft om als een stroomkabel ook te dienen moet de poort van de monitor daarvoor wel zijn ontworpen. Jouw monitor ondersteund dat niet. Het heeft wel een USB-HUB, alleen niet voor stroom. Ik hoop dat je desondanks volledig van jouw monitor kan genieten. Je kan mij gerust weer een bericht sturen als je nog vragen en/of opmerkingen hebt.
Met groet,
Ajay
op 16-01-2025 11:20 AM
Dank voor je antwoord, deze informatie had ik uit de gebruiksaanwijzing niet terug kunnen vinden. In deze wetenschap kan nu een mooie oplossing zoeken voor mijn 'probleem'.