Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Rubberen strip in Samsung CLP325 kleuren laserprinter

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2017 04:21 PM)
1004 Weergaven
Bergh68
Apprentice
Opties

Hallo, 

Na een aantal jaren gebruik begon mijn printer steeds meer geluiden te produceren. Bij controle bleek er er een rubberen strip van 1,5 cm bij 22,3 cm in de printer los te bevinden.  Ik weet niet waar deze vandaan komt maar na dit moment print hij vlekkerig en streperig. Weet iemand waar die strip van is? En belangrijker hoe bevestig ik hem terug.

Leo

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Leo,

Ik heb dit verder uitgezocht en het lijkt erop dat dit de cleaning blade van de imaging unit betreft. De strip maakt de imaging unit schoon, vandaar dat er nu strepen op je prints komen. Helaas zit er niets anders op dan de  imaging unit te vervangen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Bergh68,

Dat lijkt me niet de bedoeling. Kun je misschien een foto maken van de rubberen strip en de binnenkant van de printer? Naar aanleiding daarvan kan ik vast zien wat er loos is!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hi! Is het nog gelukt met jouw printer? Ik hoop dat je inmiddels weer normaal kunt printen!

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Bergh68
Apprentice
Opties

Nee het is me nog niet gelukt. Ik heb inmiddels wel foto's kunnen maken van de rubberen strip die los is gekomen. Hier foto's vn de strip.P3080005.JPGP3080005_1.JPGP3080005_2.JPGP3080006.JPG

0 Likes
Jaimy
Helping Hand
Opties

Hmm.  Komt de strook uit de voor, of de achterkant van de printer (kan aan beide kanten open)? Als je alle onderdelen (toners, imaging unit, transferbelt) eruit haalt, zie je dan wat er mist? Kun je eventueel foto's maken van de binnenkant van de printer en de verschillende onderdelen?

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Likes
Bergh68
Apprentice
Opties

Nee ik kon niet zien waar de strip vandaan komt. Hij begon moeilijker het papier te pakken en het papier bleef ook haperen en met het papier zag ik ook ineens deze strip te voorschijn komen. Ik heb werkelijk geen idee waar hij thuishoort.

Ik had de printer, de toners en de drum eruit gehaald maar zag niet waar deze thuis hoorde. Ik zag ook geen uitsparing waar deze thuis hoorde. Werkelijk een misterie..... De binnenkant ziet eruit zoals hij er voorheen ook uitzag enkel op de papiergelijder (aan de achterzijde de zwarte geleider)zaten een paar kleine vouwen in. Wellicht hoort hij daar ergens thuis. binnenzijde voorkant zonder toners en drumbinnenzijde voorkant zonder toners en drumP3240013.JPGde papier geleider aan de achterzijdede papier geleider aan de achterzijdeP3240015.JPGDeze papiergeleider bedoel ikDeze papiergeleider bedoel ik

Hopelijk kom jij er uit.

Met vriendelijke groet,

Leo Keller

0 Likes
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hey Leo,

Ik heb dit verder uitgezocht en het lijkt erop dat dit de cleaning blade van de imaging unit betreft. De strip maakt de imaging unit schoon, vandaar dat er nu strepen op je prints komen. Helaas zit er niets anders op dan de  imaging unit te vervangen.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King