Fermer

Que recherchez-vous ? Entrez un mot-clé

annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Sujet d’origine :

Printer C430W print geen kleur meer

(Sujet créé le : 10-06-2017 09:39 PM)
2390 Visites
Ariewacht
First Poster
Options

Mijn kleuren laser printer C430W print ineens alleen maar zwart/wit. Vanaf verschillende computer geprobeerd, maar iedere keer hetzelfde probleem, totaal geen kleur. De toner zijn niet leeg, dus daar ligt het niet aan. En ook in de instellingen staat de afdruk ingesteld op kleur.

De printer geeft geen foutmelding en ook het programma printerdiagnostics geeft aan dat er geen problemen zijn.

Kan iemand mij helpen en vertellen hoe dit op te lossen is?

0 Compliments
10 Réponses
Nouzha
Troubleshooter
Options

Hi Ariewacht, 

Waarschijnlijk staat ecomodus aan. Dit kun je uitschakelen in de Printer Manager via Apparaatinstellingen > Eco.  

0 Compliments
Ariewacht
First Poster
Options

Heb van alles geprobeerd in de instellingen, o.a. ECO modus uit, maar hij blijft aleen maar printen met zwart, geen enkele kleur te zien.

0 Compliments
Jaimy
Helping Hand
Options

Kun je eens alle stuurprogramma's verwijderen en vervolgens opnieuw alles installeren via deze link? Als het daarmee niet opgelost is, kunnen we even verder kijken :smiling-face: 

-----------------------------------------------------------------------
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities."
0 Compliments
Ariewacht
First Poster
Options

Ik heb hetzelfde probleem met 3 verschillende computers en ook als ik de printer via USB aansluit....

Ook als er vanaf een telfoon via wifidirect een printopdracht wordt verstuurd, dan ook geen kleur.

0 Compliments
Lot
Big Cheese
Options

Wat is de aankoopdatum van de printer en sinds wanneer ervaar je dit? Heb je ook al een nieuwe kleurentoner gebruikt om te testen of dit wel werkt?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Compliments
Ariewacht
First Poster
Options

Aankoopdatum is 20 januari 2017. Heeft een aantal maanden goed gewerkt tot ineens tijdens het printen op 1 juni geen kleur meer werd geprint, alleen zwart. Ik heb ook al andere nieuwe toners geplaatst, maar dat maakt geen verschil.

Kan het zijn dat er intern in de printer iets defect is geraakt?

0 Compliments
Nouzha
Troubleshooter
Options

Kun je voor de zekerheid screenshots sturen van: 

- De instellingen als je de printopdracht geeft (pop up bij ctrl + P)

- Alle schermen in Easy printer Manager onder Apparaatinstellingen 

0 Compliments
Ariewacht
First Poster
Options

Dat wil ik op zich wel doen, maar ik heb zojuist nog eens iets uitgeprint en nu gaat het met zwart ook niet meer goed: het eerste stuk van de pagina is goed, dan na ca. 10 cm wordt en vaag en na een paar regels wordt er niets meer geprint:

0 Compliments
Ariewacht
First Poster
Options
Ik weet niet hoe ik bestanden kan toevoegen, wilde een voorbeeld van het printresultaat toevoegen, maar geen idee hoe.
0 Compliments