17-10-2017 12:40 PM - bearbeitet 17-10-2017 01:06 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
Hoi,
Kort geleden kreeg ik de melding dat de zwarte toner op was, Ik heb toen gelijk 2 nieuwe zwarte tonercassettes (CLT-K406S) gekocht. Nadat ik 1 van deze in de printer geinstalleerd had kreeg ik de melding dat de gele toner niet compatible was. Dat was vreemd want daarvoor heeft de gele toner prima gewerkt en was nog lang niet leeg. Ik heb toen ook maar weer een nieuwe gele tonercassette besteld. Toen ik deze in de printer installeerde en de printer weer had aan gezet kreeg ik de melding "INSTALL NEW TONER" met pijltjes bij alle 4 de toners. Weet iemand wat hier aan de hand is? Ik ben ten einde raad.
Not Compatible
Install Toner
Gelöst! Gehe zu Lösung.
- Tags:
- C460W
1 Lösung
Akzeptierte Lösungen
am 06-07-2020 11:03 AM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Wij bieden geen support meer voor printers, daarvoor kun je het beste met HP contact opnemen, zij hebben onze printerdivisie overgenomen: https://bit.ly/2pc7VNK
am 18-10-2017 01:16 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
am 18-10-2017 07:28 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Ik heb de toners gekocht bij 123inkt.nl
Het zijn niet de orginele toners van Samsung maar van 123inkt.nl zelf. Ik heb deze toners altijd gebruikt en ze hebben nooit problemen gegeven.
am 19-10-2017 10:33 AM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Hmm, duidelijk. Zou je Diagnostics voor mij kunnen draaien? Dit programma kun je vinden onder Downloads via de volgende link.
am 24-10-2017 09:48 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Ik heb Diagnostics uitgevoerd en die geeft aan dat er geen problemen zijn gevonden.
am 25-10-2017 10:40 AM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Hmm, duidelijk. Het enige wat ik nog kan adviseren is het apparaat reinigen, de instructies kun je hier vinden. Verder adviseer ik je het apparaat een uur van het stroom te halen, de toners te herverdelen (staat ook in het manual) en daarna een volledige herinstallatie uit te voeren.
Je kunt dan eerst de printer verwijderen uit jouw apparaatbeheer, daarna is de herinstallatie uit te voeren via de drivers op onze website. Laat maar weten of dit helpt.
am 28-06-2018 02:41 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Hello, I have the same problem here. How did you solve the issue?
am 03-07-2019 05:31 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Ik heb hetzelfde issue. Alle toners geven een melding dat ze leeg zijn, ineens alle kleuren (behalve zwart). Dit zijn de originele Samsung casettes. Hoe kan dit opgelost worden?
am 24-09-2019 11:55 AM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
Heeft er iemand een oplossing gevonden voor dit probleem? Het komt blijkbaar vaker voor. Hier hetzelfde, de tomers worden niet meer erkend.
Ik heb de volgende stappen ondernomen:
printer schoongemaakt- het apparaat verwijderd-cclean laten draaien-printer afgekoppels-pc uitgezet- opnieuw opgestart-de printer terug ingestoken en geinstaleerd.
Wat kan ik nog doen?
Hopelijk antwoord
Ria
am 24-09-2019 12:09 PM
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen