Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Laserprinter C460W herkent toners niet

(Thema erstellt am: 17-10-2017 12:40 PM)
8609 Anzeigen
Johan1971
Student
Optionen

Hoi,

Kort geleden kreeg ik de melding dat de zwarte toner op was, Ik heb toen gelijk 2 nieuwe zwarte tonercassettes (CLT-K406S) gekocht. Nadat ik 1 van deze in de printer geinstalleerd had kreeg ik de melding dat de gele toner niet compatible was. Dat was vreemd want daarvoor heeft de gele toner prima gewerkt en was nog lang niet leeg. Ik heb toen ook maar weer een nieuwe gele tonercassette besteld. Toen ik deze in de printer installeerde en de printer weer had aan gezet kreeg ik de melding "INSTALL NEW TONER" met pijltjes bij alle 4 de toners. Weet iemand wat hier aan de hand is? Ik ben ten einde raad.

Not CompatibleNot CompatibleInstall TonerInstall Toner

0 Likes

1 Lösung

Akzeptierte Lösungen
Lösung
BruceH
Community Manager
Optionen

Wij bieden geen support meer voor printers, daarvoor kun je het beste met HP contact opnemen, zij hebben onze printerdivisie overgenomen: https://bit.ly/2pc7VNK

rsz-846676

Lösung in ursprünglichem Beitrag anzeigen

0 Likes
13 Antworten
Nick
MegaStar
Optionen

Hi Johan, dat is inderdaad apart! Waar heb je de toners gekocht en heb je goed gekeken of dit officiële toners zijn? Er zijn namelijk veel verkopers die 'neppe' toners verkopen, ondanks dat ze echt lijken. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Johan1971
Student
Optionen

Ik heb de toners gekocht bij 123inkt.nl

Het zijn niet de orginele toners van Samsung maar van 123inkt.nl zelf. Ik heb deze toners altijd gebruikt en ze hebben nooit problemen gegeven.  

0 Likes
Nick
MegaStar
Optionen

Hmm, duidelijk. Zou je Diagnostics voor mij kunnen draaien? Dit programma kun je vinden onder Downloads via de volgende link

---------
Signature-Note10
0 Likes
Johan1971
Student
Optionen

Ik heb Diagnostics uitgevoerd en die geeft aan dat er geen problemen zijn gevonden.

Knipsel.JPG

0 Likes
Nick
MegaStar
Optionen

Hmm, duidelijk. Het enige wat ik nog kan adviseren is het apparaat reinigen, de instructies kun je hier vinden. Verder adviseer ik je het apparaat een uur van het stroom te halen, de toners te herverdelen (staat ook in het manual) en daarna een volledige herinstallatie uit te voeren.

Je kunt dan eerst de printer verwijderen uit jouw apparaatbeheer, daarna is de herinstallatie uit te voeren via de drivers op onze website. Laat maar weten of dit helpt. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
coincoin
First Poster
Optionen

Hello, I have the same problem here. How did you solve the issue?

0 Likes
abiertje
First Poster
Optionen

Ik heb hetzelfde issue. Alle toners geven een melding dat ze leeg zijn, ineens alle kleuren (behalve zwart). Dit zijn de originele Samsung casettes. Hoe kan dit opgelost worden?

0 Likes
Ria54
Journeyman
Optionen

Heeft er iemand een oplossing gevonden voor dit probleem? Het komt blijkbaar vaker voor. Hier hetzelfde, de tomers worden niet meer erkend.

Ik heb de volgende stappen ondernomen:

printer schoongemaakt- het apparaat verwijderd-cclean laten draaien-printer afgekoppels-pc uitgezet- opnieuw opgestart-de printer terug ingestoken en geinstaleerd.

Wat kan ik nog doen?

Hopelijk antwoord

Ria

0 Likes
abiertje
First Poster
Optionen
Dit is het verdienmodel van HP. Ruim voor dat de reserves op zijn aangeven dat de toner op is. Dit was al bij inkjetprinters van HP, sinds ze Samsung hebben overgenomen, nu ook daar.
0 Likes